Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@14:07:35 GMT

آئین استقبال از دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۷۵/آئین_استقبال_از_دو_شهید_گمنام_در_دانشگاه_آزاد_اسلامی_پیشوا_با_شکوه_هرچه_تمام_تر_برگزار_می_شود

آئین استقبال از دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا گفت:شهدا،‌حسینی کار کردند و ما نیز باید زینبی کار کنیم؛ هر کس در حیطه کار خود؛ اگر خبرنگار، مسول شهری یا یک فرد عادی شهر است باید تمام تلاش خود را در راه دفاع از آرمان شهدا و پاسداری از خون آنها بعمل آورد؛آئین استقبال از دو شهید گمنام با شکوه هر چه تمام تر برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین شیبانی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان پیشوا در خصوص برگزاری مراسم تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه ازاد اسلامی پیشوا گفت:نگاه مسئولان دانشگاه بر تربیت جوانهایی است که جزو سربازان امام زمان(عج) باشند و طبق گزارشات ستاد مفقودین، تقریبا 1029 مرکز دانشگاهی در کل کشور شهدای گمنام در آنها تدفین شده اند.

وی افزود: برخود واجب میدانیم با افزایش فرهنگ و بار معنوی و تدارک برنامه های فرهنگی در کنار برنامه های علمی دانشجو را به سمتی ببریم که جزو پیرو واقعی ائمه اطهار و سرباز ولایت قرارگیرد و فرهنگ ایثار و شهادت نمایان بشود.
دکتر شیبانی با بیان برنامه های مراسم وداع و تدفین این دو شهید گمنام گفت: با پیگیری های این واحد دانشگاهی و هماهنگی با کمیته مفقودین پیکر دو شهید دفاع مقدس همزمان با ایام فاطمیه طی ۲۹ و ۳۰بهمن ماه مراسم وداع و تشییع در دیار ۱۵ خرداد صورت خواهد گرفت.
وی افزود: با حضور این دو شهید گمنام در این دانشگاه، دیار 15 خرداد عطر اگین خواهد شد و مردم شهرستان، دانشجویان و اساتید این دانشگاه از برکات و معنویات حضوراین دو شهید بهره مند خواهند شد.
رئیس دانشگاه ازاد اسلامی دانشگاه واحد ورامین پیشوا در خصوص آئین مراسم استقبال از این دو شهید گمنام گفت:طی برنامه ریزی های صورت گرفته با مس‍ئولان منطقه ای و استانی در راستای بهره برداری حداکثری از این فرصت، در روز 29 بهمن ماه در شهرستان قرچک آیین استقبال همزمان با نماز جماعت ظهر و عصر در مقابل مسجد جامع قرچک با حضور حداکثری مردم این شهرستان، دانشحویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز قرچک صورت خواهد گرفت.
وی افزود:در همان روز در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم وداع این دو شهید را با حضور مردم شهیدپرور شهرستان ورامین برگزار می کنیم؛ بنابراین در روز 29 بهمن دو مراسم برای این دوشهیدان برگزار می شود.
شیبانی با اشاره به برنامه های روز تدفین این دو شهید گمنام گفت:در سی ام بهمن ماه از ساعت 10 صبح از میدان سپاه پیشوا تا داخل دانشگاه آزاد اسلامی مراسم تشییع این دو شهید با حضور دانشجویان، اساتید و مردم شهیدپرور شهرستان پیشوا و تمامی مسئولان منطقه ای و استانی برگزار خواهد شد و حدود 500 نفر از شخصیت های مختلف منطقه ای و استانی برای این مراسم دعوت شده اند.
رئیس دانشگاه ازاد اسلامی با بیان اینکه ما باید دین خود را نسبت به شهدا و خانواده های انان ادا کنیم تصریح کرد: باید تکلیف خودمان را در غیاب خانواده های انان انجام دهیم و ثابت کنیم همه جزو خانواده های این عزیزان هستیم و همه عزم بر این دارند که در این مراسم حضور حداکثری داشته باشند .
وی افزود:تمام تلاش ما بر این خواهد بود آنچه در شان شهرستان های ورامین،‌پیشوا و قرچک بعنوان شهرستان های ولایتمدار و انقلابی است، برگزار شود.
شیبانی گفت: مرتضی طاهری، از مداحان کشوری و احمد صدرایی و سید هاشم حسینی بر تاثیر گذاری هر چه بیشتر این مراسم اضافه خواهند کرد و سخنران مربوط به وداع با این شهدا،سردار شاهچراغی فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران شخصیت علمی دفاع مقدس ،دکتر تهران چی رئیس دانشگاه ازاد تهران می باشند.
دکتر شیبانی با اشاره به اینکه رسالت مهمی بر عهده ما قرار داده شده است بیان نمود: شهدا،‌حسینی کار کردند و ما نیز باید زینبی کار کنیم؛ هر کس در حیطه کار خود؛ اگر خبرنگار، مسول شهری یا یک فرد عادی شهر است باید تمام تلاش خود را در راه دفاع از آرمان شهدا و پاسداری از خون آنها بعمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۷۵/آئین_استقبال_از_دو_شهید_گمنام_در_دانشگاه_آزاد_اسلامی_پیشوا_با_شکوه_هرچه_تمام_تر_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: