Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:26:56 GMT

عملیات بهسازی لاین شمالی بلوار شهید بهشتی تا پایان سال به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۷۶/عملیات_بهسازی_لاین_شمالی_بلوار_شهید_بهشتی_تا_پایان_سال_به_بهره_برداری_می_رسد

عملیات بهسازی لاین شمالی بلوار شهید بهشتی تا پایان سال به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید علی نوروز زاده شهردار بافق گفت: پروژه بهسازی لاین شمالی بلوار شهید بهشتی شهرستان مهریز با هزینه‌ای بیش از ۹ میلیارد ریال در حال اجراست.

نوروز زاده افزود: عملیات جمع آوری سنگ جدول قدیمی و آسفالت فرسوده همچنین زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری جدید این پروژه و بهسازی فضای سبز با مساحت بیش از ۱۶ هزار متر مربع در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پروژه بهسازی بلوار شهید بهشتی حد فاصل دانشگاه پیام نور تا میدان معلم مهمترین مسیر ورودی شهر بافق می‌باشد که در عین حال یکی از مسیر‌های مهم ترافیکی این شهر است که نقش مهم و قابل توجه‌ای درروان سازی ترافیکی شهروندان و مسافران ایفا می‌کند.

شهردار بافق افزود: بهسازی و ساماندهی لاین جنوبی بلوار شهید بهشتی نیز با مساحت ۱۶ هزار متر مربع طی ماه‌های گذشته انجام شده و با اجرای این قطعه، پروژه مذکور تکمیل می‌شود.

نوروززاده، اجرای این پروژه طبق زمانبندی ارائه شده به شهروندان عزیز قبل از پایان سال ۹۶ با هزینه بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی هدف از ساماندهی این بلوار را جلب رضایت شهروندان و مسافران و تردد آسان وسایل نقلیه دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۷۶/عملیات_بهسازی_لاین_شمالی_بلوار_شهید_بهشتی_تا_پایان_سال_به_بهره_برداری_می_رسد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: