Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@14:00:58 GMT

تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم عباس جعفری در پیشوا

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۷۷/تشییع_پیکر_پاک_شهید_مدافع_حرم_عباس_جعفری_در_پیشوا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ همزمان با شهادت امام موسی الکاظم (ع) پیکر شهید تیپ فاطمیون صبح امروز با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور و مسئولان شهرستان پیشوا از میدان امام خمینی (ره) تا آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) تشییع شد.
پیکر این شهید والا مقام مدافع حرم اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلا م.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
والمسلمین باقری امام جمعه شهرستان پیشوا به گلزار شهدای آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) انتقال داده شد و در کنار دیگر شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس شهرستان به خاک سپرده شد.
شهید عباس جعفری ۲۷ ساله در دفاع از حریم اهل بیت (ع) ابتدای فروردین ماه در شرق سوریه، شهر بوکمال به شهادت رسید.
این شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون، ساکن و اعزامی از شهرستان پیشوا بود.
تاکنون پیکر مطهر ۳۰ شهید مدافع حرم در شهرستان پیشوا به خاک سپرده شده است.
شهرستان پیشوا بیش از ۳۸۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۷۷/تشییع_پیکر_پاک_شهید_مدافع_حرم_عباس_جعفری_در_پیشوا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: