Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@02:17:36 GMT

تهران| پیکر مطهر شهید مدافع حرم جعفری در پیشوا تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۷۸/تهران_پیکر_مطهر_شهید_مدافع_حرم_جعفری_در_پیشوا_تشییع_شد

تهران| پیکر مطهر شهید مدافع حرم جعفری در پیشوا تشییع شد

پیکر شهید "عباس جعفری" از شهدای مدافع حرم در پیشوا تشییع و در گلزار شهدای آستان امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) به خاک سپرده شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پیشوا، پیکر شهید "عباس جعفری" از شهدای مدافع حرم ظهر امروز در پیشوا تشییع و در گلزار شهدای آستان امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید جعفری در تاریخ 21 اردیبهشت‌ماه 1370 دیده به جهان گشود و در تاریخ 4 اسفند‌ماه 96 در شهر بوکمال سوریه بر اثر انفجار مین به فیض شهادت نائل آمد.

شهید مدافع حرم عباس جعفری سی‌امین شهید مدافع حرم شهرستان پیشوا می‌باشد که به مدت دو سال در جبهه‌های نبرد سوریه حضور مؤثر داشته و در این مدت نیز یک بار مجروح شده بود.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۷۸/تهران_پیکر_مطهر_شهید_مدافع_حرم_جعفری_در_پیشوا_تشییع_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: