Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@10:49:28 GMT

شهید حسین‌پور توطئه‌های تجزیه‌طلبان نیروهای سوری را خنثی کرد/ در تمامی نبردها در کنار ما بود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۲۹۸۰/شهید_حسین_پور_توطئه_های_تجزیه_طلبان_نیروهای_سوری_را_خنثی_کرد_در_تمامی_نبردها_در_کنار_ما_بود

شهید حسین‌پور توطئه‌های تجزیه‌طلبان نیروهای سوری را خنثی کرد/ در تمامی نبردها در کنار ما بود

دبیرکل گردان‌های سیدالشهدای عراق گفت: شهید حسین‌پور بعد از عراق به حلب سوریه منتقل شد و آخرین نبردش در آنجا بود. در حلب به عنوان فرمانده نیروهای حیدریون در سوریه حضور داشت و توطئه‌های تجزیه‌طلبان نیروهای سوری را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا یادواره شهدای مدافع حرم شهید مرتضی حسین‌پور(حسین قمی)، شهید محسن حججی و شهید محمد تاجبخش در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ابوآلاء دبیرکل گردان‌های سیدالشهدای عراق گفت: خدا را شکر می‌کنیم که به ما نعمت مقاومت را داد و از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت‌های بی‌شائبه از مقاومت و از مقام معظم رهبری که همواره پشتیبان نیروهای مقاومت علیه ظلم هستند تشکر می‌کنیم. امام خمینی(ره) همواره یار و یاور مستضعفان بود و امام خامنه‌ای نیز راه ایشان را ادامه می‌دهد. فرزندان این مرز و بوم علیه مزدوران داعش در خاک عراق مجاهدت می‌کنند.

وی با اشاره به وجود دو جبهه در جهان امروز گفت: جبهه اول جبهه حق است که تمام نیروهای مقاومت اعم از حزب‌الله، انصارالله یمن، مجاهدین بحرین، سوریه و لبنان همگی از نیروهای مبارزه علیه استکبار هستند که جمهوری اسلامی ایران همیشه از آنها حمایت کرده. جبهه دوم جبهه استکبار است که همه مزدوران اعم از داعش و النصره در آن هستند و آمریکا از آنها حمایت می‌کند.

ابوآلاء افزود: جبهه مقاومت توانست با ایستادگی خود تمام توطئه‌های مستکبرین را خنثی کند و از جمله مبارزان ضداستکبار، فرمانده شهید مرتضی حسین‌پور بود. ما همیشه به یاد این شهدا هستیم هرچند که آنها دیگر بین ما نیستند. همه نیروهای مقاومت عراق با این فرمانده جوان آشنا بودند؛ موقعی که برادران در مقاطع مختلف مبارزه زخمی می‌شدند ایشان در کنار آنها حضور داشت. موقعی که بغداد مورد تهدید تروریست‌ها بود شهید قمی در کمربند مبارزه حضور داشت. ما در کمربند امنیتی عراق به مدت 9 ماه همراه شهید قمی مبارزه می‌کردیم. در زمانی که موفق شدیم 179 خودروی بمب‌گذاری شده داعش را شناسایی و بمب‌ها را خنثی کنیم شهید قمی در کنار ما بود. در همه حمله‌های نیروهای مزدور، از همراهی شهید قمی خاطره داریم.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید قمی در سوریه گفت: ایشان بعد از عراق به حلب سوریه منتقل شد و آخرین نبردش در آنجا بود. در حلب به عنوان فرمانده نیروهای حیدریون در سوریه حضور داشت و توطئه‌های تجزیه‌طلبان نیروهای سوری را خنثی کرد. ما نیز پس از آزادی حلب وارد نیروهای مرز سوریه و عراق شدیم. در این منطقه نبردهای بزرگی انجام شد. در تاریخ 17/5/2017 با بمباران سنگین دشمنان مواجه شدیم و شهید قمی همچنان در کنار ما بود. علی‌رغم مخالفت آمریکایی‌ها ما به مرزهای سوریه و عراق رسیدیم. امکانات ما در این نبرد بسیار کم بود اما شهید قمی اعتقاد داشت که باید مقاومت کنیم. آمریکایی‌ها می‌خواستند جلوی نیروهای مردمی و حشدالشعبی را بگیرند تا ما به مرزها نرسیم.

دبیرکل گردان‌های سیدالشهدای عراق ادامه داد: مطمئن هستم که خون شهدا به ثمر خواهد نشست همان طور که الان شاهد هستیم فقط 7 درصد از سرزمین عراق به دست نیروهای بیگانه است.

انتهای پیام/

R1489/Pne/S4,38/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۲۹۸۰/شهید_حسین_پور_توطئه_های_تجزیه_طلبان_نیروهای_سوری_را_خنثی_کرد_در_تمامی_نبردها_در_کنار_ما_بود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: