Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@11:36:18 GMT

با حضور حامد حدادی، مراسم تجلیل از قهرمانان بسکتبال استان اصفهان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۳۶۷/با_حضور_حامد_حدادی_مراسم_تجلیل_از_قهرمانان_بسکتبال_استان_اصفهان_برگزار_شد

با حضور حامد حدادی، مراسم تجلیل از قهرمانان بسکتبال استان اصفهان برگزار شد

تجلیل از قهرمانان بسکتبال استان اصفهان

طرفداری- روز گذشته مراسم تجلیل از قهرمانان بسکتبال استان اصفهان با حضور جمعی از ملی پوشان بسکتبال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال این مراسم با حضور محمد سلطان حسینی و علیرضا امین آزاده، مدیرکل و معاون اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد داوری رئیس هیات بسکتبال استان اصفهان، جمعی از ملی پوشان همچون حامد حدادی و اوشین ساهاکیان و پیشکسوتان این رشته در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از حامد حدادی، ارسلان کاظمی و اوشین ساهاکیان تجلیل شد که کاظمی در سالن حضور نداشت و پدرش به جای وی تندیس را دریافت نمود. همچنین فرزاد کوهیان مربی اصفهانی که هدایت تیم ملی بسکتبال کشورمان را بر عهده دارد، در این مراسم حضور داشت که از سوی هیات بسکتبال استان اصفهان مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم جواد داوری مدال آسیایی خود و حامد حدادی پیراهن شماره 15 تیم ملی را تقدیم به مردم زلزله زده کرمانشاه کردند.

یکی از کسانی که مورد تجلیل و تشویق حاضرین قرار گرفت جابر روزبهانی ملی پوش سابق بسکتبال اصفهان بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۳۶۷/با_حضور_حامد_حدادی_مراسم_تجلیل_از_قهرمانان_بسکتبال_استان_اصفهان_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: