Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@19:23:38 GMT

میهمانان «برنامه کودک شو» دو بازیگر هستند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۳۶۸/میهمانان_برنامه_کودک_شو_دو_بازیگر_هستند

میهمانان «برنامه کودک شو» دو بازیگر هستند

به گزارش ایسکانیوز، مهدی باقربیگی را همه با «قصه های مجید» می شناسند و هنوز هم که هنوز است با اینکه او در نقش های دیگری هم بازی کرده یا عضو شورای شهر اصفهان شده، همچنین برخی با دیدن او، مجید صدایش می کنند.

باقربیگی به همراه همسر و دو فرزندش چهارشنبه شب به «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی می رود.

مهمان پنجشنبه شب این مسابقه نیز محمدرضا شیرخانلو بازیگر نوجوانی است که از ۶ سالگی با سریال «چک برگشتی» ساخته سیروس مقدم شناخته شد و تا به حال که ۱۱ سال دارد در نزدیک به ۱۴ فیلم و سریال دیگر نیز نقش آفرینی کرده و همراه با خانواده اش به برنامه می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کودک شو» در برنامه «سین سیما» که در ایام نوروز بهترین برنامه ها را بر مبنای آرای مردمی انتخاب می کند، به عنوان یکی از نامزدهای بهترین مسابقه نوروزی برگزیده شده است و مردم می توانند با شماره گیری *۱۶۲*۵۰۱# به این مسابقه رای بدهند.

این برنامه به کارگردانی رضا مهران فر و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم سیما روی آنتن می رود.

503

رضا مهرانفر سین سیما عضو شورای شهر اصفهان کودک شو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۳۶۸/میهمانان_برنامه_کودک_شو_دو_بازیگر_هستند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: