Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@23:36:14 GMT

دعای روز سوم ماه مبارک رمضان + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۴۶۰/دعای_روز_سوم_ماه_مبارک_رمضان_فیلم

دعای روز سوم ماه مبارک رمضان + فیلم

خبرگزاری میزان- در این کلیپ تصویری دعای روز سوم ماه مبارک رمضان را مشاهده می‌کنید. در بخشی از دعای روز سوم ماه مبارک رمضان، بنده به خداوند عرض می‌کند: "خدایا روزی کن مرا در آن روز هوش و خودآگاهی را و دور بدار در آن روز از نادانی و گمراهی و قرار بده مرا بهره و فایده. " به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، در دعای روز سوم ماه رمضان بنده به خداوند عرض می‌کند: " خدایا روزی کن مرا در آن روز هوش و خودآگاهی را و دور بدار در آن روز از نادانی و گمراهی و قرار بده مرا بهره و فایده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"متن این دعا به شرح ذیل است:اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ و التّنَبیهَ و باعِدْنی فیهِ من السّفاهة و التّمْویهِ و اجْعَل لی نصیباً مِنْ کلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِکَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ.
دعای روز سوم ماه رمضان

خدایا روزی کن مرا در آن روز هوش و خودآگاهی را و دور بدار در آن روز از نادانی و گمراهی و قرار بده مرا بهره و فایده از هر چیزی که فرود آوردی در آن به بخشش خودت، ای بخشنده‌ترین بخشندگان.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۶۰/دعای_روز_سوم_ماه_مبارک_رمضان_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: