Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@00:07:07 GMT

راهي آسان براي انتقال فايل هاي ويدئويي با حجم زياد در گوشي ها

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۴۷۰/راهی_آسان_برای_انتقال_فایل_های_ویدئویی_با_حجم_زیاد_در_گوشی_ها

خبرگزاري آريا - انتقال و به اشتراک گذاري فايل ميان گوشي هاي هوشمند اندرويد براي کاربران اندرويد هميشه يک دغدغه بوده است، در اين مطلب به بررسي راهي آسان براي انتقال فايل هاي ويدئويي با حجم بالا ميان گوشي هاي هوشمند اندرويد مي‌پردازيم.
کليک-انتقال فايل ها ميان گوشي هاي هوشمند شايد هميشه يک مسئله براي کاربران بوده است، به خصوص اگر فايل شما داراي حجم بالايي باشد و انتقال آن به راحتي صورت نپذيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از اپليکيشن هاي انتقال آسان داده ها مي توان به راحتي فايل هايي با حجم بالا را ميان دستگاه ها جابه‌جا کرد. اپليکيشن هايي در اين زمينه وجود دارد که انتقال فايل ها را بسيار آسان کرده است، شما به راحتي مي توانيد عکس ها، آهنگ ها و حتي اپليکيشن هاي خود را ميان دستگاه هاي ديگر جا به جا کنيد. معمولاً معروف ترين اپليکيشن در اين زمينه را Shareit مي دانند که در ميان کاربران اندرويد بسيار شناخته شده است.
براي انتقال فايل ها با حجم هاي زياد اپليکيشن هاي زيادي وجود دارد و هم چنين برنامه هايي وجود دارد که قابليت ذخيره برنامه ها را نيز دارد و داراي نوعي حافظه ابري هستند. اپليکيشن هاي زيادي در اين زمينه وجود دارد ولي بايد ديد که کدام اپليکيشن قابليت هاي بيشتري دارد و مي توان به کدام اپليکيشن اطمينان کرد.
اپليکيشن WeTransfer يک اپليکيشن بسيار خوب در اين زمينه است که با استفاده از آن مي توان فايل هايي با حجم هاي زياد را ميان دستگاه هاي اندرويد به اشتراک گذاشت. اين اپليکيشن به شما اين امکان را مي دهد تا فايل هايي با حداکثر حجم 10 گيگابايت را ميان گوشي هاي هوشمند اندرويد جا به جا کنيد و هم چنين مي توانيد با استفاده از اين اپليکيشن مي توانيد به ايميل فرد مورد نظر نيز به راحتي فايل هايي با حجم بالا را بفرستيد.
مرحله اولاپليکيشن WeTransfer اپليکيشن رايگاني است که شما به راحتي مي توانيد از گوگل پلي دانلود کنيد، براي دانلود اين اپليکيشن اينجا کليک کنيد.

مرحله دومپس از نصب اپليکيشن، اپليکيشن را باز کنيد، پس از باز شدن اپليکيشن شما با کشيدن اپليکيشن از بالا به سمت پايين مي توانيد ويدئو ها يا عکس هايي که مي خواهيد به اشتراک بگذاريد را انتخاب کنيد.

پس از انتخاب فايل ها، هر تعداد فايل ها که مي خواهيد، گزينه next در قسمت بالا را انتخاب کنيد و به مرحله بعدي برويد.

در مرحله بعدي، پس از لمس کردن Next، مي توانيد آدرس ايميل مورد نظر خود را وارد کنيد، هم چنين مي توانيد آدرس چندگانه اي را وارد کنيد، پس از وارد کردن آدرس، کلمه Transfer در قسمت بالا را لمس کنيد.

پس از لمس کردن اين گزينه، بايد صبر کنيد تا روند انتقال پايان پذيرد و پس از پايان انتقال، در ايميلي گزارش اين ايميل براي شما فرستاده مي شود.

مرحله سومدانلود فايل فرستاده شدهفردي که شما براي آن ايميل فرستاديد به راحتي مي تواند از طريق لينکي فايل را دانلود کند و او با نصب اپليکيشن مي تواند راحت تر فايل را دريافت کند.
اين اپليکيشن در انتقال فايل هايي با حجم بالا بسيار به شما کمک مي کند و توصيه مي شود براي يک بار استفاده از اين اپليکيشن را امتحان کنيد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۷۰/راهی_آسان_برای_انتقال_فایل_های_ویدئویی_با_حجم_زیاد_در_گوشی_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: