Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:15:09 GMT

تعداد نیروی پزشکی قانونی تهران با حجم کار هم خوانی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۴۷۲/تعداد_نیروی_پزشکی_قانونی_تهران_با_حجم_کار_هم_خوانی_ندارد

تعداد نیروی پزشکی قانونی تهران با حجم کار هم خوانی ندارد

ری- رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: استان تهران از لحاظ گستردگی وحجم کار، بسیار بیشتر از بقیه استان ها فعالیت دارد اما در عین حال تعداد نیروی پزشکی قانونی تهران با حجم کار هم خوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شجاعی پیشاز ظهر دوشنبه در سی و چهارمین همایش مدیران پزشکی قانونی کشور به میزبانی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران ، افزود: نیروی پزشکی قانونی استان تهران با حجم کار این اداره کل هم خوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: استان تهران از لحاظ گستردگی وحجم کار، بسیار بیشتر از بقیه استان ها فعالیت دارد اما در عین حال تعداد نیروی پزشکی قانونی تهران با حجم کار همخوانی ندارد.

شجاعی ادامه داد: همه کارهای کلان کشور در تهران بررسی می شود مانند حادثه شهدای «حله» که در عراق بود و به جای انتقال پیکرها به نزدیک ترین استان یعنی خوزستان، این پیکردها برای شناسایی به تهران انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ، ٩٠ قطعه اجساد را دادند و گفتند ظرف چهار روز باید شناسایی و در روز پنجشنبه تشییع شود که دوستان بدون هیچ نقصی کار را انجام دادند.

شجاعی همچنین خاطرنشان کرد:در حادثه قطار مشهد هم همین طور بود، واقعه در سمنان روی داد اما پیکرها برای شناسایی به تهران انتقال داده شد.

وی سپس به مشکلات ساختمان پزشکی قانونی در کهریزک اشاره کرد و افزود: ساختمان کهریزک خدمات خوب و شایسته ای ارایه می دهد و افتخار کشور است اما فضای مناسب، تهویه و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ندارد که رییس قوه قضاییه در سفر استانی سال قبل خود اعتباری تخصیص داد و رییس کل دادگستری استان تهران تا وصول شدن اعتبار رییس قوه قضاییه ، بودجه خود را در اختیار این سازمان قرار داد و الان این سیستم ها نصب شده است.
شجاعی با قدردانی از قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنائی تهران ادامه داد: قاضی شهریاری پا به پای پزشکان پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد تلاش می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۷۲/تعداد_نیروی_پزشکی_قانونی_تهران_با_حجم_کار_هم_خوانی_ندارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: