Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@10:59:37 GMT

اشتباهات فردی بازیکنانم در دیدار با کاله خیلی کم شده بود/ نبود ویدیو چک کار داوران را سخت می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۴۸۰/اشتباهات_فردی_بازیکنانم_در_دیدار_با_کاله_خیلی_کم_شده_بود_نبود_ویدیو_چک_کار_داوران_را_سخت_می_کند

اشتباهات فردی بازیکنانم در دیدار با کاله خیلی کم شده بود/ نبود ویدیو چک کار داوران را سخت می‌کند

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: سعی کردیم اشتباهات فردی بازیکنانم را کاهش دهیم که در نهایت منجر به پیروزی مقابل کاله آمل شد.

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیمش در اولین بازی مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال مقابل کاله آمل اظهار داشت: مقابل تیم آمل بازی بسیار خوبی را انجام دادیم، در دیدار با کاله سعی کردیم اشتباهات فردی بازیکنان را کاهش دهیم که خوشبختانه نتیجه‌بخش هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیروزی در اولین دیدار باعث نمی‌شود کار را تمام شده حساب کنیم، قطعا یک بازی بسیار سخت و فشرده‌ای در آمل مقابل کاله خواهیم داشت و باید تمرینات زیادی برای پیروزی در دیدار دوم داشته باشیم. در طی چند روز اخیر هم به بازیکنان گوشزد کردیم که مرحله پلی‌آف حساسیت بسیار بالایی دارد و نباید کوچک‌ترین اشتباهی را داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: از تمامی هواداران تیمم تشکر می‌کنم که مقابل کاله آمل سنگ تمام گذاشتند و تیم محبوب‌شان را حمایت کردند. در طول بازی هم شاهد بودیم که هیچ‌گونه شعاری علیه دیگر تیم‌ها داده نشد و صرفا مشغول تشویق تیم محبوب خود بودند.

بناکار افزود: در ست دوم ما نتوانستیم بازی را در دست بگیریم و متاسفانه این ست را واگذار کردیم، به هرحال در این ست حریف خیلی بهتر از ما بود و توانست نتیجه لازم را کسب کند. دیدار بعدی قطعا بسیار سخت خواهد بود و تمام تمرکز ما به دیدار در شهر آمل است.

وی در رابطه با نبود ویدیو چک در اکثر دیدارهای لیگ برتر گفت: در حال حاضر فقط خانه والیبال تهران مجهز به سیستم ویدیو چک است. بازی‌های لیگ برتر ایران بسیار حساس است در حال حاضر ما در مرحله پلی‌آف هستیم که حساسیت بازی‌ها بیشتر شده است، بهتر بود که لاقل دیدارهای پلی‌آف به این سیستم مجهز می‌شد تا دقت داوران بیشتر شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۸۰/اشتباهات_فردی_بازیکنانم_در_دیدار_با_کاله_خیلی_کم_شده_بود_نبود_ویدیو_چک_کار_داوران_را_سخت_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: