Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@18:58:12 GMT

مهاجم آبي پوشان و دو بار آقاي گلي با تيم ملي

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۴۸۹/مهاجم_آبی_پوشان_و_دو_بار_آقای_گلی_با_تیم_ملی

خبرگزاري آريا - بازيکن 25 ساله استقلال آخرين بازيکن کشورمان است که در دو رده سني مختلف آقاي گل آسيا شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا، در سال 1392 در اولين دوره رقابتهاي زير22 سال آسيا تيم عراق توانست تيم عربستان را شکست دهد و قهرمان شود. اما 5 گلي که کاوه رضايي مهاجم سايپا در سه بازي مرحله گروهي به ثمر رساند باعث شد تا وي آقاي گل رقابتها شود و مهاجمان ديگر تيم ها حتي تا فينال رقابتها هم نتوانند در همه بازيها 5 گل به ثمر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اين اولين بار نبود که رضايي در يک تورنمنت آقاي گل مي شد زيرا در سال 1387 در رقابتهاي قهرماني زير16 سال آسيا( 2008) در ازبکستان و زماني که با تيم ملي نوجوانان ايران تحت هدايت علي دوستي مهر، قهرمان آسيا شده بود، با به ثمر رساندن 6 گل آقاي گل رقابتهاي نوجوانان آسيا شد. در آن مسابقات کاوه رضايي تا قبل از ديدار فينال برابر کره جنوبي با 5 گل زده رقابتي نزديک با مهاجم کره جنوبي داشت، در فينال مقابل کره گل دوم تيم کشورمان را وارد دروازه حريف کرد تا با زدن 6 گل ، عنوان آقاي گلي آسيا را از آن خود کند تا تيم فوتبال نوجوانان کشورمان با پيروزي 2 بر يک برابر کره جنوبي براي نخستين بار در تاريخ قهرمان مسابقات فوتبال آسيا در رده نوجوانان شود.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۴۸۹/مهاجم_آبی_پوشان_و_دو_بار_آقای_گلی_با_تیم_ملی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: