Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@10:32:35 GMT

تداوم ارسال سلاح به کردهای سوریه

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۱۳/تداوم_ارسال_سلاح_به_کردهای_سوریه

تداوم ارسال سلاح به کردهای سوریه

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شارپرس، رایان دیلون سخنگوی ائتلاف ضدداعش می گوید : به رغم وجود گزارش هایی درباره قطع ارسال سلاح و مهمات برای نیروهای کرد سوریه، آمریکا همچنان به ارسال سلاح و مهمات برای آنها ادامه می دهد.

وی گفت: تغییری در سیاست اتخاذ شده از سوی دونالد ترامپ در خصوص تجهیز نیروهای کرد سوریه در قالب نیروهای کرد سوریه به وجود نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ائتلاف ضدداعش درباره انتشار برخی تصاویر ارسال سلاح برای نیروهای کرد سوریه از سوی فعالان کرد سوریه افزود: این گزارش ها را تایید نمی کنم و نمی خواهم وارد جزئیات ارسال سلاح برای کردها شوم. علاوه بر آن، ما به صورت روزانه سلاح و مهمات برای کردها ارسال نمی کنیم.

یک عضو شورای نظامی سریانی ها نیز که جزئی از نیروهای سوریه دموکراتیک به رهبری نیروهای کرد سوریه محسوب می شود، گفته است تغییری در سیاست آمریکا در مساله تجهیز نیروهای سوریه دموکراتیک سوریه ایجاد نشده و این سلاح ها همچنان از سوی آمریکا ارسال می شوند.

رایان دیلون با اشاره به اینکه هنوز ابلاغی به نیروهای کرد سوریه در مورد تغییر سیاست نظامی آمریکا در سوریه صورت نگرفته گفت: هنوز اقدامات زیادی در رابطه با داعش در سوریه باید انجام شود، این نیروی تروریستی هنوز در شرق فرات مناطقی را تحت کنترل خود دارد.

وی تاکید کرد که ائتلاف به رهبری آمریکا همچنان به حمایت از نیروهای سوریه دموکراتیک که کردها نیز بخشی از آن هستند، ادامه می دهد.

آمریکا سوریه سلاح کردها ترکیه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۱۳/تداوم_ارسال_سلاح_به_کردهای_سوریه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: