Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@10:16:16 GMT

واکنش سپاه به خبر ایرانی بودن موشک‌های یمن: همه می‌دانند راه‌های ارسال سلاح به یمن مسدود است

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۱۷/واکنش_سپاه_به_خبر_ایرانی_بودن_موشک_های_یمن_همه_می_دانند_راه_های_ارسال_سلاح_به_یمن_مسدود_است

همگان می‌دانند که راه‌های ارسال سلاح به یمن مسدود است و عربستان ملت مظلوم یمن را در محاصره کامل قرار داده‌ و از سوی دیگر عربستان به دنبال آن است تا با طرح چنین ادعاهایی بر شکست‌های خود در یمن سرپوش بگذارد. آفتاب‌‌نیوز : معاون سیاسی سپاه پاسداران می‌گوید عربستان برای منحرف کردن افکار عمومی از جنایاتش در یمن، ادعای ایرانی بودن موشک‌های یمن را طرح کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در واکنش به ادعای عربستان مبنی بر ایرانی بودن موشک‌های یمن، گفت: هدف اینگونه ادعاهای عربستان منحرف کردن افکار عمومی از جنایاتی است که در یمن مرتکب می‌شوند.
وی افزود: در حقیقت عربستانی‌ها طی دو سه سال گذشته با کمک آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و برخی دیگر از دولت‌های مرتجع منطقه جنایات بزرگی را مرتکب شدند و ملت مظلوم یمن را مورد تجاوز قرار دادند. لذا برای اینکه افکار عمومی ملت‌های منطقه و جهان را از جنایاتشان منحرف کنند، ادعا‌هایی را مطرح می‌کنند که از جمله آنها متهم کردن ایران به ارسال سلاح به ملت یمن و تقویت جنبش انصار الله از سوی ایران با ارسال سلاح است.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه همگان می‌دانند که راه‌های ارسال سلاح به یمن مسدود است و عربستان ملت مظلوم یمن را در محاصره کامل قرار داده‌، تصریح کرد: از سوی دیگر عربستان به دنبال آن است تا با طرح چنین ادعاهایی بر شکست‌های خود در یمن سرپوش بگذارد.
سردار جوانی ادامه داد: از آنجایی که در ماجرای یمن یک ملت مورد تجاوز نظامی قرار گرفته، این ملت امروز دست به مقاومت زده و مسیری را در پیش گرفته که متکی بر جوانان و توانمندی‌های داخلی خودش است و بر این مبنا می‌تواند متجاوز را به شدت پشیمان کند و عربستان به شدت نگران چنین آینده‌ای است.
وی با بیان اینکه عربستان در ابتدا فکر می‌کرد در یمن با یک گروه مواجه است، گفت: واقعیتی که امروز خودش را آشکار ساخته این است که در مقابل تجاوز عربستان ملت یمن است که ایستاده و توانسته با اتکا به توانمندی‌های خود، به ابزارهای دفاع از خود از جمله قدرت موشکی دست پیدا کند و این همان چیزی است که عربستان هرگز فکر آن را هم نمی‌کرد.
منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۱۷/واکنش_سپاه_به_خبر_ایرانی_بودن_موشک_های_یمن_همه_می_دانند_راه_های_ارسال_سلاح_به_یمن_مسدود_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: