Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@06:35:41 GMT

هیلی: ایران باید ارسال سلاح به یمن را متوقف کند!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۲۰/هیلی_ایران_باید_ارسال_سلاح_به_یمن_را_متوقف_کند

هیلی: ایران باید ارسال سلاح به یمن را متوقف کند!

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز سه شنبه در نشست شورای امنیت درباره یمن به تکرار مواضع خصمانه این کشور علیه نیرو‌های انصار الله و حتی برخی از کشور‌های دیگر پرداخت.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره یمن بی‌توجه به ادامه محاصره این کشور توسط سعودی‌ها ادعا کرد: برای برقراری ثبات، ایران باید ارسال سلاح به یمن را متوقف کند!

نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل امروز سه شنبه در نشست شورای امنیت درباره یمن به تکرار مواضع خصمانه این کشور علیه نیرو‌های انصار الله و حتی برخی از کشور‌های دیگر پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده آمریکا در سازمان ملل همانند نشست‌های گذشته، بدون ارائه هرگونه راهکار عملی برای پایان دادن به بحران کنونی در این کشور تنها اتهام زنی‌های پیش این کشور علیه تهران را تکرار و اعلام کرد: ایران برای حوثی‌ها در یمن سلاح ارسال می‌کند!

وی بدون اشاره به ادامه محاصره همه جانبه یمن توسط به اصطلاح ائتلاف سعودی گفت: برای برقراری صلح و ثبات در یمن لازم است که ایران ارسال سلاح به این کشور را متوقف کند.

نیکی هیلی مدعی شد: ایران با این اقدام قوانین مرتبط با عدم ارسال سلاح به این کشور را نیز نقض کرده است.

این دیپلمات آمریکائی افزود: راه حل و فصل سیاسی در یمن آغاز گفتگو‌ها با طرف‌های درگیر در این موضوع است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Mud

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۲۰/هیلی_ایران_باید_ارسال_سلاح_به_یمن_را_متوقف_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: