Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@11:23:47 GMT

۵۰۰۰ نفر از جاذبه های گردشگری فریمان بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۲۸/۵۰۰۰_نفر_از_جاذبه_های_گردشگری_فریمان_بازدید_کردند

۵۰۰۰ نفر از جاذبه های گردشگری فریمان بازدید کردند

فریمان- رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان فریمان گفت: از ابتدای سال نو تاکنون بیش از ۵ هزار مسافر و گردشگر از آثار و جاذبه های گردشگری شهرستان فریمان بازدید داشتند.

به گزارش قدس آنلاین، حسن گیاهی اظهار داشت: از ابتدای سال نو تاکنون بیش از ۵ هزار مسافر و گردشگر از آثار و جاذبه های گردشگری شهرستان فریمان بازدید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: با توجه به تنوع جاذبه های تاریخی و گردشگری و فاصله اندک فریمان با مرکز استان، شهروندان و گردشگران زیادی از شهر مقدس مشهد، فریمان را برای سفر و گردشگری انتخاب کردند. وی گفت: بند تاریخی فریمان،روستاهای گردشگری باغ عباس و مراغه،محوطه تاریخی سنگ بست،آبگرم شاهان گرماب، باغ ملی فریمان،بنای تاریخی مذهبی روستای عشق آباد،بافت تاریخی شهر فریمان،منزل استاد مطهری و موزه مردم شناسی از مهمترین جاذبه های گردشگری فریمان است که در نوروز ۹۶ مورد استقبال گردشگران قرار گرفتند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۲۸/۵۰۰۰_نفر_از_جاذبه_های_گردشگری_فریمان_بازدید_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: