Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:39:12 GMT

۲۸۹ هزار نفر از جاذبه های گردشگری زنجان بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۲۹/۲۸۹_هزار_نفر_از_جاذبه_های_گردشگری_زنجان_بازدید_کردند

۲۸۹ هزار نفر از جاذبه های گردشگری زنجان بازدید کردند

زنجان- مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گف:از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه سالجاری ۲۸۹ هزار و ۷۳۵ بازدید از جاذبه های گردشگری استان زنجان انجام گرفته است.

یحیی رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دهم فروردین ماه سالجاری۲۸۹ هزار و۷۳۵ بازدید از جاذبه های گردشگری استان زنجان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد:دردهم فروردین ماه سالجاری۵۲ هزار و۹۲۷ نفر از جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در این میان گنبد سلطانیه با۳۸ هزار و۷۰۶ نفر بیشترین بازدید ها در بین جاذبه های گردشگری در استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

رحمتی تاکید کرد: رختشوخانه با۱۷ هزار و ۹۷۹ بازدید،مردان نمکی با۱۵ هزار و۵۲۲ بازدید و غار کتله خور با۷ هزار و۲۵۱ بازدید به ترتیب بیشترین بازدیدها در استان زنجان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود:گنبد سلطانیه با۴ هزار و۹۸۱ بازدید در دهم فروردین ماه بیشترین بازدیدها را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تصریح کرد:از ۲۵ اسفند ماه تادهم فروردین ماه سالجاریچهار هزار و۲۰۰نفر در هتلهای استان زنجان اقامت کردند که۱۷ درصد رشد دارد.

رحمتی افزود:طی این بازه زمانی سه هزار و۱۵۳ نفر در مهمانپذیرهاو۷۹۰ نفر در هتل آپار تمان ها اقامت کردند و در مجموع اقامت در استان زنجان۳۷هزار و۸۸۲ نفر رسیده که۶۴ درصد رشد دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۲۹/۲۸۹_هزار_نفر_از_جاذبه_های_گردشگری_زنجان_بازدید_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: