Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@05:46:58 GMT

۵۳۶ هزارگردشگر از جاذبه های گردشگری زنجان انجام بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۳۰/۵۳۶_هزارگردشگر_از_جاذبه_های_گردشگری_زنجان_انجام_بازدید_کردند

۵۳۶ هزارگردشگر از جاذبه های گردشگری زنجان انجام بازدید کردند

زنجان-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت :از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا چهاردهم فروردین ماه سالجاری ۵۳۶ هزار و ۴۱۶ بازدید از جاذبه های گردشگری زنجان انجام گرفته است.

یحیی رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا چهاردهم فروردین ماه سالجاری ۵۳۶ هزار و ۴۱۶ بازدید از جاذبه های گردشگری استان زنجان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این راستا در روز چهاردهم فروردین ماه سالجاری ۵ هزار و ۹۱۱ نفر از جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: در این راستا گنبد سلطانیه با۵۳ و ۷۲۶نفر، رختشوخانه با ۲۳ هزار و ۳۱۹ نفر،مردان نمکی با ۱۸ هزار و ۷۰۳ نفر و غار کلته خور با ۱۳ هزار و ۹۹۵ نفر به ترتیب لبیشترین بازدیدها در استان زنجان به خود اختصاص داده اند.

رحمتی تاکید کرد: طی این بازه زمانی ۴ هزار و ۸۹۴نفر در هتلها،سه هزار و ۶۵۵ نفر در مهمانپذیرها و ۹۲۳ نفر در هتل آپارتمانها اقامت کردند.

وی گفت: طی این بازه زمانی ۱۱۰ هزار و ۹۲۹ نفر در استان اقامت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۳۰/۵۳۶_هزارگردشگر_از_جاذبه_های_گردشگری_زنجان_انجام_بازدید_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: