Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@16:25:52 GMT

شهرستان طارم ظرفیت تبدیل شدن به جاذبه های گردشگری را دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۳۴/شهرستان_طارم_ظرفیت_تبدیل_شدن_به_جاذبه_های_گردشگری_را_دارد

شهرستان طارم ظرفیت تبدیل شدن به جاذبه های گردشگری را دارد

مسئول تربیت بدنی سازمان بسیج کشور گفت: شهرستان طارم با توجه به دارا بودن جاذبه های گردشگری زیبا می تواند یکی از قطب های کوه نوردی کشور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار کاظم یزدانی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، با اشاره به اهمیت ورزش در کشور اظهار داشت: در این خصوص مقام معظم رهبری یک جمله بسیار زیبایی برای جوانان دارند که آن هم ( تحصیل، تهذیب و ورزش) است که این نکته نمایانگر اهمیت ورزش در بین جوانان کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دو کلمه استراتژیک رهبری در خصوص ورزش خاطرنشان کرد: کسی که علم داشته باشد در واقع سلطان است بنابراین بحث تهذیب هم یک چیز طبیعی است اگر جوانان، ورزشکاران و قهرمانان ما دارای سجایای اخلاقی و فاکتورهای ارزشی باشند هم در زندگی موفق بوده هم در نزد دیگران عزیز خواهند بود.

مسئول ورزش بسیج کشور تصریح کرد: بحث ورزش راهی بسار سخت است ولی دست یافتنی است بنابراین کسانی که ظرفیت قهرمانی داشته باشند می توانند هم به دانش، تهذیب و تحصیلات بالایی برسند.

یزدانی ضمن توصیه جوانان به امر ورزش اظهار داشت: باید همه مسئولین و مردم دست به دست هم داده زیرساخت های این مجموعه را فراهم سازیم تا جوانان در این ریل حرکت کرده بتوانند در آینده برای خود و جامعه فردی مفید واقع شوند.

وی با بیان اینکه برای دومین بار به شهرستان طارم سفر کرده است افزود: شهرستان طارم با توجه به دارا بودن جاذبه های گردشگری زیبا می تواند یکی از قطب های کوه نوردی کشور باشد.

مسئول تربیت بدنی سازمان بسیج کشور ضمن تقدیر از زحمات پایگاه خبری تحلیلی برگ زیتون، گفت: وظیفه شما رسانه ها و ما مدیران اینست که تلاش کنیم این جاذبه های گردشگری زیبا را به مردم کشور معرفی کنیم تا زیر ساخت هایی در این زمینه ایجاد شده و ظرفیت های بالقوه این منطقه به بالفعل تبدیل شود.

سردار یزدانی تصریح کرد: عده ای از مردم کشور ما هزینه های بسیار بالایی را متحمل می شوند و به کشورهای اروپایی سفر می کنند تا از طبیعت زیبای آنجا استفاده کنند در حالیکه این طبیعت زیبا در کشور ایران وجود دارد ولی اطلاع کافی ندارند.

وی با توجه به وجود ظرفیت و پتانسیل بالا، آب و هوای سالم و غذای متنوعی که در این منطقه وجود دارد گفت: جوانان این سرزمین می توانند در زمینه قهرمانی در ورزش موفق بوده و در آینده نزدیک در سطح آسیا و بین المللی مطرح شوند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۳۴/شهرستان_طارم_ظرفیت_تبدیل_شدن_به_جاذبه_های_گردشگری_را_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: