Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-20@07:59:22 GMT

جاذبه های گردشگری بارسلونا (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۴۳/جاذبه_های_گردشگری_بارسلونا_عکس

جاذبه های گردشگری بارسلونا (+عکس)

پول‌نیوز - وقتی که صحبت از برگزاری میهمانی های فوق العاده به میان می آید، از سفر به بارسلونای اسپانیا به عنوان یکی از بهترین های اروپا در این زمینه نام برده می شود. در تابستان، فستیوال هایی مانند سونار Sónar و لامرس La Mercè ،تمامی شهر را در بر می گیرند، اما با آمدن کریسمس و سال نو، انبوه جشن های مختلف در این شهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





از مراسم شنا در بندرگاه با لباس تجملی روز کریسمس تا نمایش سالانه هندل مسیا Handel’s Messiah در کلیسای سانتا ماریا دل مار Basílica de Santa María del Mar. اگر می خواهید با موزه ها و بازارهای خالی تر و ساکت تر مواجه شوید، بهتر است در فصل های غیر توریستی به این شهر سفر کنید. با ما همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری بارسلونا بیشتر آشنا گردید تا در سفر به بارسلونا دچار سردرگمی نشوید.

در بارسلونا چه کنیم !؟
در سفر به بارسلونا حتما به منطقه لارامبا La Rambla سر بزنید. در این منطقه می توانید به گشت و گذار در خیابان های پشتی Gothic Quarter (منطقه ای در شهر قدیم بارسلونا) که همه آنها به مرکز شهر ختم می شوند، بپردازید. کوچه های باریک این منطقه از دو طرف با ساختمان های قرون وسطایی احاطه شده اند که قدمت برخی از این ساختمان ها به زمان رومیان باستان می رسد.

این منطقه همچنین دارای تعداد بی شماری فروشگاه است و کافه هایی که با شکلات داغ و چورو (یک نوع شیرینی اسپانیایی) از میهمانان پذیرایی می کنند. سپس به کلیسای جامع بارسلونا می رسید و می توانید با رفتن روی بام آن، هم مناره های پر نقش و نگار و زیبای کلیسا و هم نمایی فوق العاده از شهر بارسلونا را تماشا کنید.

جاذبه های گردشگری بارسلونا
در میدان چسبیده به کلیسای جامع بارسلونا، قدیمی ترین بازار کریسمس شهر به نام فیرا دوسانتا لوسیا Fira de Santa Llucia برپا می شود. این بازار، قدمت 229 ساله دارد و دارای 300 غرفه سوغات و صنایع دستی می باشد.

سعی کنید که شب ها از این بازار دیدن کنید تا بیشتر تحت تاثیر جو جالب آن قرار بگیرید و سپس قدم زنان به سمت سالن کنسرت پالا دلاموزیکا Palau de la Musica Catalana که در آن نزدیکی قرار دارد، بروید و از برنامه های فوق العاده مربوط به کنسرت های موسیقی کلاسیک، موسیقی جاز و باله لذت ببرید.

از دیگر جاذبه های گردشگری بارسلونا که باید حتما در سفر به بارسلونا از آن بازدید کنید، موزه پیکاسو Picasso Museum می باشد. این موزه، کلکسیون بی مانندی از آثار باستانی (بیش از 4000 مورد) به نمایش گذاشته است که خیلی از این آثار، تاثیری که شهر بارسلونا در سال های اولیه کاری هنرمندان، بر روی آنها داشته است را مورد تاکید قرار می دهند.

مکان دیدنی دیگری که بهتر است سری به آن بزنید، بازار بزرگ لابوکریا La Boqueria می باشد، یک بازار شناخته شده جهانی که در آن غرفه هایی برای صرف غذا و خوراکی های متنوع نیز وجود دارد، برای مثال اگر برای صرف صبحانه به این بازار می روید، حتما به غرفه رستوران الکوئیم El Quim بروید و نیمرو و ماهی سرخ شده مخصوص این رستوران را میل کنید.

همچنین در نزدیکی کلیسای جامع و در بازار کوچکتر سانتا کاترینا Santa Caterina انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه کاتالانی (مربوط به شمال اسپانیا)، از جمله سوسیس های تند بوتیفارا (یک نوع سوسیس اسپانیایی) و غذای دریایی تازه وجود دارد.

کجا اقامت کنیم؟؟
هتل نری Hotel Neri، که در منطقه گوتیک کوارتر Gothic Quarter قرار دارد و از دو خانه روستایی تاریخی و زیبا تشکیل شده، در مسافت کوتاهی نسبت به کلیسای جامع واقع شده است، اما اگر به دنبال جای لوکس و شیک هستید، به هتل دو پلاسا ریال Hotel DO Plaça Reial مراجعه کنید. ساختمان این هتل زیبا متعلق به قرن نوزدهم میلادیست و با پنجره های رنگی و سر در پر زرق و برق خود توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

بهتر است این نکته را هم اضافه کنیم که تقریبا از تمامی 18 اتاقی که در این هتل قرار دارند، می توان نمایی از میدان پر سر و صدای کلیسای جامع را دید. آب و هوای بارسلونا در ماه دسامبر، با شش ساعت آفتاب در روز و میانگین دمای 14 درجه سانتی گراد، برای قدم زدن در ساحل، ایده آل است. هتل دابلیو W Hotel، انتخاب فوق العاده ای برای قدم زدن روی کف چوبی است و بار روی بام این هتل، مکانی ایده آل برای آفتاب گرفتن در زمستان است.

چه بخوریم و چه بنوشیم ؟
غذاهای کاتالانی (مربوط به شمال اسپانیا) بهترین گزینه برای فصل جشن ها (سال نو و کریسمس) است. اگر یک گروه هستید، تاپا Tapa (غذای کاتالانی شبیه به پیتزا) را به عنوان غذایی ایده آل به شما پیشنهاد می کنیم. البته نوشیدنی کاوا Cava هم بسیار خوش طعم و ارزشمند است و همراه خوبی برای غذاهای اسپانیایی به شمار می رود.

در اسپانیا مرسوم است که روز عید (اولین روز سال نو)، غذا را در خارج از خانه صرف کنند، بنابراین لازم است که از قبل، جایی در یک رستوران رزرو نمایید. اگر به دنبال بهترین رستوران شهر بارسلونا در چنین مناسبت هایی هستید، رستوران تیکتس Tickets متعلق به برادران آدریا را به شما پیشنهاد می کنیم که بخاطر طراحی داخلی سیرک مانند و منوی هیجان انگیز آن مشهور است.

برای رزرو کردن یک میز در این رستوران، باید خیلی فرز باشید، برای مثال اگر برای تاریخ معینی قصد رزرو کردن یک میز را دارید، می بایست یک ماه قبل در حدود نیمه شب به وبسایت این رستوران مراجعه کنید و این کار را به سرعت انجام دهید، چرا که در عرض چند دقیقه، تمامی میزها پر شده و اطلاعات رزرو میزها از وبسایت پاک می شوند. اگر به دنبال یک محیط خانوادگی هستید، رستوران بودگا Bodega فضایی صمیمانه تر دارد.

از آن جایی که منطقه ال بورن پر است از بوتیک ها، بارها و رستوران های مستقل و جالب، برای اشخاص ماجراجو بسیار مناسب است. اگر آخر شب، هوس خوردن تاپا Tapa به سرتان زد، به رستوران کال پپ Cal Pep بروید. رستورانی که صاحب خوش صحبت آن همیشه در پوشش سرآشپز، آماده توضیح دادن غذا و چگونگی پخت آن به شماست.

از آنجایی که هیچ منویی در این رستوران وجود ندارد، بهتر است به پیشنهادات او در مورد انواع غذاها توجه کنید، اما پیشنهاد ما تارتار تن ماهی، گوشت خوک ترد و سوسیس فوآ گراس است. اگر علاقه دارید که طعم زندگی محلی را حس کنید، به رستوران لاپپیتا La Pepita که به صورت خانوادگی اداره می شود و یا به بندر و رستوران کم نور و دنج کان پاکسانو Can Paixano بروید. نوشیدنی کاوای مخصوص این رستوران، یکی از رازهای ماندگاری و موفقیت این رستوران-بار است.



منبع:کجارو

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۴۳/جاذبه_های_گردشگری_بارسلونا_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: