Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@02:21:12 GMT

سهراب انتظاری : این پرسپولیس توانایی های بسیار بالایی دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۷۹/سهراب_انتظاری_این_پرسپولیس_توانایی_های_بسیار_بالایی_دارد

سهراب انتظاری : این پرسپولیس توانایی های بسیار بالایی دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم نسبت به سال قبل نیمکت قدرتمندتری دارد و این موضوع می تواند به قرمزپوشان کمک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب انتظاری متولد سال ۱۳۵۶ از شهرستان بابل مانند تمام هم دوره‌ای های خودم فوتبال را از زمین‌های خاکی شروع کرد. در رده جوانان در تیم شموشک و در رده امیدها به تیم بابل دعوت شد و بعد از آن هم به شموشک نوشهر رفت و بالاخره به پرسپولیس آمد و برای سرخپوشان درخشید، هنوز سالهای زیادی از درخشش انتظاری در باشگاه پرسپولیس نمی گذرد، مهاجمی که ۲۷ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و یکی از مهاجمان محبوب علی پروین به شمار می رفت، دیروز به سراغ این پیشکسوت فوتبال ایران رفتیم و گفتگویی با او انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

از وضعیت پرسپولیس شروع کنیم و بازی سپاهان، این دیدار را چگونه ارزیابی کردید؟

سهراب انتظاری:

پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و علاوه بر حضور موفق و مقتدرانه در فاز هجومی،یکی از مهمترین نکات این بازی که کمتر به آن پرداخته شد این بود که پرسپولیس به خوبی راه های نفوذ سپاهان را بسته بود،یکی از بازیکنانی که در این مهم نقش بسزایی داشت حسین ماهینی بود،شاید بازی او اصلا به چشم نیامد اما او بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و البته من متعقدم پرسپولیس می توانست پیروزی پر گل تری بدست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی منظورتان این است که بازیکنان موقعیت های زیادی را از دست دادند؟

سهراب انتظاری:

در فاز هجومی فوتبال ۲موضوع بسیار مهم وجود دارد،نخست این است که تیم بتواند موقعیت گل ایجاد کند و دوم هم این است که بازیکنان از موقعیت های بدست آمده به خوبی استفاده کنند.اگر توپ منشا یا علیپور تبدیل به گل می شد بی تردید سپاهان بیشتر به آب وآتش می زد و پرسپولیس می توانست به گل های بیشتری دست پیدا کند.خوشبختانه وضعیت پرسپولیس در لیگ بسیار خوب است و فکر می کنم تیم و بچه ها باید تمرکز خود را بروی بازی‌های آسیایی بگذارند.

با این تفاسیر شما پرسپولیس را قهرمان لیگ می دانید ؟

سهراب انتظاری:

در فوتبال امکان دارد هر اتفاقی رخ دهد به نظر من پرسپولیس ۹۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده و با همین روند می تواند در چند بازی آینده قهرمانی خود را مسجل کند و تمرکز تیم باید روی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

بحث لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد،آیا پرسپولیس که از۲پنجره نقل وانتقالاتی محروم است،می تواند مانند سال پیش به مراحل پایانی این تورنمنت مهم راه پیدا کند؟

سهراب انتظاری:

بله،این پرسپولیس توانایی های بسیار بالایی دارد و شاید در بازی های لیگ برانکو به برخی بازیکنان استراحت بدهد تا آنها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا بازیهای درخشانی انجام دهد.

پس شما معتقدید بهتر است پرسپولیس در ادامه بازیهای لیگ به بازیکنان روی نیمکت بیشتر بازی دهد؟

سهراب انتظاری:

در این باره باید اول این را در نظر بگیریم که پرسپولیس نسبت به سال گذشته نیمکت قدرتمندی دارد و هر بازیکنی که وارد زمین می شود،اگر نسبت به بازیکن اصلی عملکرد بهتری نداشته باشد ،بدتر هم نیست.این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد،سال گذشته پرسپولیس کمال کامیابی نیا را قبل از بازی استقلال بدلیل مصدومیت از دست داد و نوراللهی هم در خدمت سربازی به سر می برد و متاسفانه نبود ۳-۴بازیکن بروی عملکرد پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی تاثیر داشت.

البته خود بازیکنان باید بیرون زمین از خودشان مراقبت کنند،نظر شما در این رابطه و برخی بی نظمی ها که در میان برخی فوتبالیست های داخلی وجود دارد چیست؟

سهراب انتظاری:

من وقتی امکانات امروز را با زمانی که خودمان بازی می کردیم مقایسه می کنم،واقعا بازیکنان رفاه بسیار خوبی دارند،فراموش نمی کنم دهه۷۰-۸۰ ما تمرین می کردیم و آقای پروین می گفت فلان ساعت در رختکن باشید اما الان خودتان می بینید همه چیز در حد و اندازه های فوتبال حرفه ای است و بازیکنی که۷۰۰-۸۰۰میلیون پول دریافت می کند باید به فکر سلامتش باشد،خوشبختانه با شناختی که از بازیکنان پرسپولیس دارم آنها تفکرات حرفه ای دارند و اصلا نحوه کار با مربی مثل برانکو تفکرات حرفه ای را بوجود می آورد.

آقای انتظاری سال گذشته پرسپولیس بابت چند تماشاگرنما بهای سنگینی داد و در مرحله یک چهارم نهایی یک بازی در ورزشگاه آزادی بدون تماشاگر برگزار کرد،شما در این رابطه چه حرفی با هواداران دارید؟

سهراب انتظاری:

ما تماشاگران بسیار فهیم و خوبی داریم و من به عنوان یک پرسپولیسی خواهش می کنم،هرگز به تماشاگر نمایی اجازه انجام رفتاری که باعث لطمه تیم می شود را ندهند، چرا ما نمی توانیم از تیمهای عربستانی میزبانی کنیم،ضمن اینکه ناظران کنفدراسیون آسیا بدنبال کوچکترین بهانه ای هستند تا مانند سال گذشته پرسپولیس را محروم کنند.

فکر می کنید پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا چه رتبه ای بدست بیاورد؟

سهراب انتظاری:

نمی توان پیش بینی کرد،پرسپولیس به امید خدا برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ می شود و نوع بازی کردن تیم به گونه ای است که توقع هواداران از تیم بسیار بالا رفته، پرسپولیس باید مانند همیشه بازی به بازی جلو برود و بچه ها فقط تمرکز خود را بروی بازی آینده بگذارند و خواسته کادر فنی را در زمین اجرا کنند،هواداران از پرسپولیس قهرمانی آسیا را می خواهند که کار بسیار سختی است اما این تیم پتانسیل انجام این مهم و درخشش در آسیارا دارد.

آقای انتظاری این پنجشنبه دربی حساس مازندران برگزار می شود؟شما به عنوان یک بازیکن شمالی دوست دارید کدام تیم برنده شود؟

سهراب انتظاری:

اجازه بدهید من ابتدا از آقای حسن زاده تشکر کنم،تیم خونه به خونه تونسته توجه تمام جوانان بابل را به خود جلب کند و واقعا این تیم چند سالی است که به شهر حال وهوای بسیار خوبی داده،من هم طرفدار پروپاقرص این تیم هستم و امیدوارم خونه به خونه برنده شود.

۲تیم شانس حضور در لیگ برتر دارند که البته نساجی در صورت برد می تواند جای بادران را در رده دوم جدول بگیرد،به نظرتان کدام تیم می تواند برنده شود؟

سهراب انتظاری:

متاسفانه در بازی رفت اتفاقات خوبی در قائمشهر رخ نداد،ضمن اینکه نزدیک بودن امتیازات ۲تیم این بازی را به نوعی ۶ امتیازی کرده؟بسیار سخت است بازی را پیش بینی کنیم اما من امیدوارم خونه به خونه با توجه به امتیاز میزبانی برده شود.

به اتفاقات بازی رفت اشاره کردید،آیا فکر نمی کنید این موضوع به خاطر برخوردی بود که در بازی جنجالی لیگ گذشته و کتک خوردن برخی تماشاگران نساجی در بابل باشد؟

سهراب انتظاری:

بنده اصلا این برخوردها را تائید نمی کنم،شاید این گونه باشد که شما می گویید،اما در لیگ گذشته هر اتفاقی افتاده بود باید تمام می شد،نساجی بیش از نیم قرن سابقه فعالیت دارد و آنها که این سابقه را دارند باید نوعی میزبانی می کردند که هواداران خونه به خونه از آنها میهمان نوازی را یاد بگیرند.

خطاب به هواداران بابلی پیامی ندارید؟

سهراب انتظاری:

ابتدا اجازه بدهید از نیروی انتظامی نه فقط در مازندران بلکه در سراسر کشور تشکر کنم که همواره سعی می کنند نظم را در بازیها حفظ کنند.مازندرانی ها به میهمان نوازی مشهور هستند و من از همه هواداران تیم خونه به خونه می خواهم در این دیدار مهمان نوازی اصیل مازندرانی را نشان دهند و خطاب به هواداران دو تیم هم عرض می کنم فقط تیم خود را تشویق کنند.امیدوارم شاهد یک دیدار خوب و تماشاگر پسند باشیم،از هواداران خواهش می کنم فقط تیم خود را تشویق کنند و باور کنید آرزو من این است همه تماشاگران سالم به خانه های خود بازگردند و در ضمن حداقل یکی از این دو تیم به عنوان نماینده مازندران به لیگ برتر صعود کند.

در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟

سهراب انتظاری:

بنده از شما تشکر می کنم و خطاب به بازیکنان پرسپولیس تاکید می کنم،حضور در پرسپولیس آرزوی هر بازیکنی است و آنها قدر پیراهنی که به تن می کنند را بدانند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۷۹/سهراب_انتظاری_این_پرسپولیس_توانایی_های_بسیار_بالایی_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: