Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@03:31:29 GMT

سهراب انتظاری درباره تساوی پرسپولیس مقابل نفت گفت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۸۳/سهراب_انتظاری_درباره_تساوی_پرسپولیس_مقابل_نفت_گفت

سهراب انتظاری درباره تساوی پرسپولیس مقابل نفت گفت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی با نفت تمام شد، اتفاق خاصی رخ نداده و پرسپولیس همچنان بخت نخست قهرمانی در لیگ برتر است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهراب انتظاری بازیکن پیشین پرسپولیس درباره تساوی پرسپولیس مقابل نفت گفت:

ما در این دیدار شاهد بازی کاملا یک طرفه بودیم، من فکر می کنم در این دیدار یک موضوع بسیار مهم به ضرر پرسپولیس تمام شد و آن هم نبود هواداران در ورزشگاه بود، شما ببینید در آلمان، اسپانیا و انگلیس که افراطی ترین هواداران را دارند، هرگز تماشاگران محروم نمی شوند و اگر هواداران در ورزشگاه آزادی بودند قطعا پرسپولیس راحت تر بازی می کرد و در همان نیمه اول کار را تمام می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد:

البته من فکر می کنم پرسپولیس علیرغم همه صحبت های از پیش گفته شده باز هم نفت را دست کم گرفته بود، به هرحال فکر نمی کنم ۴یا۵ بار بیشتر بیرانوند در این دیدار توپ را لمس کرده باشد، البته تا به حال هم ندیده بودم نفت اینگونه درون ۱۸ قدم خود خیمه بزند و به قول معروف تا این حد اتوبوسی دفاع کند. آنها قصدشان از این دفاع اتوبوسی گل نخوردن بود که در نهایت هم موفق شدند و در این میان پرسپولیس فرصت بیشتر کردن فاصله خود با سایر تیم ها را از دست داد و من امیدوارم بچه ها دیگر فرصت سوزی نکنند.به هر ترتیب بازی با نفت تمام شد، اتفاق خاصی رخ نداده و پرسپولیس همچنان بخت نخست قهرمانی در لیگ برتر است.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه نبود احمد زاده و منشا آیا در نتیجه تاثیرگذار بود یا خیر گفت:

نمی توان ۲بازیکن فیکس را در زمین نداشت و بعد گفت در روند بازی و در نتیجه تاثیر نداشته اند، من نمی دانم جریان دعوا بین آنها چه بود اما می دانم در تیم برانکو نظم و انضباط حرف اول را می زند و این برای بسیاری از تیم ها کاملا مهم است.

انتظاری درباره پیش بینی اش از بازی پرسپولیس و سیاه جامگان و اینکه آیا پرسپولیس بازهم یک تیم رده پایانی جدول را دست کم خواهد گرفت یا خیر گفت:

خیر، پرسپولیس آنقدر حرفه ای است که بداند امتیاز گرفتن در لیگ هفته به هفته سخت تر می شود و در بازی با تیم های پایین جدول به هیچ وجه نباید انگیزه آنها را دست کم گرفت،سیاه جامگان هم با حضور عنایتی نتایج خوبی گرفته و پرسپولیس بازی ساده ای در مشهد نخواهد داشت ولی من فکر می کنم پرسپولیس بتواند با کسب هر سه امتیاز به تهران باز گردد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۸۳/سهراب_انتظاری_درباره_تساوی_پرسپولیس_مقابل_نفت_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: