Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@13:04:34 GMT

سی و هفتمین سالگرد سهراب سپهری در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۹۱/سی_و_هفتمین_سالگرد_سهراب_سپهری_در_مشهد_اردهال_کاشان_برگزار_می_شود

سی و هفتمین سالگرد سهراب سپهری در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مصطفی جوادی مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری سی و هفتمین سالگرد سهراب سپهری خبر داد و اظهار داشت: سی و هفتمین سالگرد سهراب سپهری با حضور خانواده سهراب سپهری، شاعران برجسته کشوری و مسئولان منطقه در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با بیان اینکه این مراسم اول اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: خانواده سهراب سپهری، جمعی از شاعران برجسته کشوری، نویسندگان و علاقمندان به سهراب سپهری، معاونان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از جمله مهمانان ویژه این مراسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این مراسم در مجتمع خورشید اردهال کاشان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت 16 الی 20 برگزار و یاد و نام سهراب سپهری و سعدی شیرازی گرامی داشته می‌شود.

جوادی مقدم ضمن اشاره به برنامه‌های درنظرگرفته شده ویژه این مراسم تصریح کرد: شعر خوانی شاعران، نقل خاطره از سهراب سپهری توسط خانواده و دوستان او، رونمایی از یادمان سهراب سپهری و حضور بر سر مزار آن شاعر معاصر از جمله برنامه‌های در نظرگرفته شده است.

به گزارش تسنیم، سهراب سپهری در چهارم دی ماه سال 1307 شمسی متولد شد و اولین مجموعه شعر خود را با نام مرگ رنگ در سال 1330 منتشر کرد و زندگی خواب‌ها ، آوار آفتاب، صدای پای آب، شرق اندوه ، حجم سبز ، ما هیچ ما نگاه، در کنار چمن و هشت کتاب از دیگر آثار این شاعر کاشانی است.

سهراب سپهری اول اردیبهشت‌ سال 1359 بدرود حیات گفت و در جوار امامزاده سلطان علی محمد باقر (ع) واقع در مشهد اردهال کاشان در صحن شرق این امامزاده واجب التعظیم به صحن سردار به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۹۱/سی_و_هفتمین_سالگرد_سهراب_سپهری_در_مشهد_اردهال_کاشان_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: