Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:16:58 GMT

همزمان با سی و هفتمین سالگرد عروج سهراب سپهری برگزار می‌شود رونمایی از یادمان شاعر آب و آیینه در زادگاهش

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۶۸۹۵۹۲/همزمان_با_سی_و_هفتمین_سالگرد_عروج_سهراب_سپهری_برگزار_می_شود_رونمایی_از_یادمان_شاعر_آب_و_آیینه_در_زادگاهش

همزمان با سی و هفتمین سالگرد عروج سهراب سپهری برگزار می‌شود رونمایی از یادمان شاعر آب و آیینه در زادگاهش

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مصطفی جوادی مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول اردیبهشت‌ماه با حضور خانواده سهراب سپهری و جمعی از شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان به این شاعر کاشانی و همچنین معاونان سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور مراسم بزرگداشت این شاعر و نقاش پرآوازه کاشانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه ساعت 16 تا 20 در مجتمع گردشگری خورشید اردهال برگزار و یاد و نام سهراب سپهری و سعدی شیرازی گرامی داشته می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: در این مراسم پس از شعرخوانی شاعران کشوری و نقل خاطره خانواده و دوستان سهراب سپهری از یادمان این شاعر پرآوازه رونمایی می‌شود و در پایان مراسم حاضرین بر سر مزار سهراب سپهری حضور خواهند یافت.

به گزارش فارس، سهراب سپهری در چهارم دی‌ماه سال 1307 شمسی متولد شد، اولین مجموعه شعر او با نام مرگ رنگ سال 1330 منتشر شد؛ وی در اول اردیبهشت سال 1359 بدرود حیات گفت و در جوار امامزاده سلطان علی‌محمد باقر (ع) واقع در مشهد اردهال کاشان در صحن شرقی امامزاده معروف به صحن سردار به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۶۸۹۵۹۲/همزمان_با_سی_و_هفتمین_سالگرد_عروج_سهراب_سپهری_برگزار_می_شود_رونمایی_از_یادمان_شاعر_آب_و_آیینه_در_زادگاهش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: