Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@16:21:30 GMT

راه اندازی سامانه نوبت دهی مراکز درمانی تامین اجتماعی از طریق اینترنت و موبایل

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۲۱/راه_اندازی_سامانه_نوبت_دهی_مراکز_درمانی_تامین_اجتماعی_از_طریق_اینترنت_و_موبایل

مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان به منظور تسریع و تسهیل دسترسی مخاطبان خود به خدمات درمانی سرپایی مراکز درمانی ملکی، اقدام به راه اندازی سامانه نوبت دهی از طریق اینترنت و موبایل نموده است.
به گزارش صدای ایران مهندس علی معیری اظهار کرد: با توجه به حجم بالای متقاضیان بهره گیری از خدمات درمانی تامین اجتماعی و عدم کارایی روش های مرسوم، این سازمان با راه اندازی روش های نوین و غیرحضوری نوبت دهی، از جمله اینترنت و موبایل (مبتنی برUSSD)، گام های موثری در جهت رفاه حال بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و متقاضیان خدمات درمانی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تاکنون استان های فارس، خراسان رضوی، البرز و گیلان اقدام به راه اندازی این سامانه نموده اند و از ابتدای مرداد ماه جاری تاکنون، جمعا ٢٠ هزار نفر از طریق اینترنت و USSD به صورت غیر حضوری از مراکز درمانی تامین اجتماعی، نوبت اخذ کرده اند.
وی گفت: همچنین در هفته جاری، سامانه مذکور برای استان های خراسان جنوبی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و سمنان فعال خواهد شد.
معیری افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند به منظور اخذ نوبت با استفاده از کد دستوری #١٤٢٠*٤* از ظرفیت های ایجاد شده استفاده نمایند.
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه امسال، امکان دریافت نوبت به صورت اینترنتی و موبایل برای عمده مراکز درمانی سازمان فعال خواهد شد، گفت: در فاز بعدی، نوبت دهی برای سایر خدمات از جمله آزمایشگاه ها نیز برنامه ریزی شده است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۲۱/راه_اندازی_سامانه_نوبت_دهی_مراکز_درمانی_تامین_اجتماعی_از_طریق_اینترنت_و_موبایل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: