Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@14:02:04 GMT

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان میبد راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۲۲/سامانه_نوبت_دهی_اینترنتی_پلی_کلینیک_تخصصی_بیمارستان_میبد_راه_اندازی_شد

سامانه نوبت‌دهی اینترنتی پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان میبد راه اندازی شد

سیستم نوبت دهی اینترنتی پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان میبد در راستای تکریم ارباب رجوع راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیبد خبر،سیستم نوبت دهی اینترنتی پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان امام جعفر صادق(ع) شهرستان میبد با هدفتکریم و رفاه حقوق بیماران ، صرفه جوئی در وقت ، صرفه جوئی درهزینه ها، سهولت در نوبت گیری راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان می‌توانند برای ورود به سامانه اینترنتی نوبت‌ دهی پلی‌ کلینیک تخصصی بیمارستان در صفحه اصلی سایت بیمارستان گزینهپرتال جامع نوبت دهی اینترنتیرا انتخاب کنند.

متقاضیان در اولین ورود به این سامانه باید ابتدا بر روی گزینه ثبت‌ نام کلیک و اطلاعات خود را وارد کرده تا در مراجعات بعدی از پسورد اختصاصی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/اد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۲۲/سامانه_نوبت_دهی_اینترنتی_پلی_کلینیک_تخصصی_بیمارستان_میبد_راه_اندازی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: