Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@13:19:37 GMT

بیمارستان ولی عصر (عج) مجهز به سیستم نوبت دهی تلفنی 24 ساعته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۲۶/بیمارستان_ولی_عصر_عج_مجهز_به_سیستم_نوبت_دهی_تلفنی_۲۴_ساعته_شد

بیمارستان ولی عصر (عج) مجهز به سیستم نوبت دهی تلفنی 24 ساعته شد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، سرگرد جعفر محمد حسین پور در تشریح این خبر، اظهارداشت: با توجه به روند رو به رشد مراجعان بیمارستان، ولی عصر (عج) و لزوم مدیریت کمی و کیفی خدمات، سیستم نوبت دهی تلفنی بیمارستان با شماره ۸۱۲۳۵۶۰۲ به ۲۴ خط فعال به صورت گویا و شبانه روزی ارتقاء پیدا کرد.


مدیر اطلاعات سلامت بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر (عج) با اشاره به امکان نوبت دهی حضوری، گفت: اولویت پذیرش با مراجعانی است که از طریق تلفنی، نوبت گیری کرده باشند و پذیرش مراجعانی که به صورت حضوری نوبت خود را ثبت کرده باشند به نوبت عصر موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

706

بیمارستان ولی عصر (عج) سیتم نوبت دهی تلفنی 24 ساعته سرگرد جعفر محمد حسین پور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۲۶/بیمارستان_ولی_عصر_عج_مجهز_به_سیستم_نوبت_دهی_تلفنی_۲۴_ساعته_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: