Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:34:42 GMT

دولت و مردم از قربانیان اسیدپاشى حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۳۴/دولت_و_مردم_از_قربانیان_اسیدپاشى_حمایت_کنند

دولت و مردم از قربانیان اسیدپاشى حمایت کنند

نماینده مردم تبریز‌، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اسید پاشى اخیر در تبریز گفت: با توجه به پیگیرى‌های روزهاى اخیر و هماهنگى با خانواده‌ی قربانی، ادامه مداواى وى در یکى از بیمارستان‌هاى پایتخت انجام خواهد شد و من پیگیر روند درمان معصومه جلیل پور در تهران هستم.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زهرا ساعی در عیادت از قربانی اسید پاشی اخیر در تبریز در یکی از بیمارستان‌های تهران، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنا به ضرورت‌های پیش آمده، "طرح تشدید مجازات اسیدپاشى" توسط بنده و سایر همکارانم در فراکسیون زنان تهیه و به امضای جمع کثیری از نمایندگان رسیده و به کمسیون قضایى مجلس شوراى اسلامى ارسال شده است که با توجه به حادثه اخیر باید تسریع در ارجاع آن به صحن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوى کمیسیون اجتماعى مجلس شوراى اسلامى در ادامه با بیان این که فروش اسید و مواد شیمیایى به مردم باید بر اساس ضوابط و مقررات خاص و با نظارت‌ از سوى دستگاه‌هاى مسئول صورت گیرد، گفت: بهتر است تمامى نهادهاى مسئول، سازمان‌هاى مردم نهاد و خود مردم در راستای کاهش و رفع کارهاى غیرانسانى همچون اسیدپاشى تلاش کنند.
وی افزود: هزینه‌هاى درمان قربانیان اسیدپاشى بسیار سنگین بوده و بهتر است علاوه بر توجه و حمایت ویژه دولت، اقشار مختلف مردم نیز در قالب سازمان‌هاى مردم نهاد در این زمینه فعال باشند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۳۴/دولت_و_مردم_از_قربانیان_اسیدپاشى_حمایت_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: