Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@07:10:12 GMT

برگزاری نمایشگاه قرآن در خوزستان/هنوز به حقیقت قرآن ادای دین نشده

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۳۵/برگزاری_نمایشگاه_قرآن_در_خوزستان_هنوز_به_حقیقت_قرآن_ادای_دین_نشده

برگزاری نمایشگاه قرآن در خوزستان/هنوز به حقیقت قرآن ادای دین نشده

اهواز ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: تاکنون هرچقدر فعالیت قرآنی انجام شده باز هم به حقیقت قرآن ادای دین نشده چون حقیقت قرآن بالاتر از چند کار پژوهشی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جوروند ظهر امروز در نشست خبری رونمایی از پوستر نمایشگاه قرآن خوزستان اظهار کرد: امسال اهتمام ویژه ای از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به موضوع نمایشگاه قرآن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه امسال با حضور ۱۵۰ ناشر از سراسر کشور و ۱۰ ناشر خارجی، ۴۵۰ شرکت رسانه های دیجیتال و نرم افزار برگزار می شود.

وی افزود: حضور بخش های مختلف هنری، کودک و نوجوان، قصه های قرآنی، حوزه مسجد از ویژگی های این نمایشگاه است. نمایشگاه دارای بخش های جنبی شامل حلقه های معرفتی، مؤسسات و فعالیت ها مردمی و گالری های قرآنی نیز هست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ارتباط با اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه این است که مردم به کارهای مطالعاتی پیرامون مسائل قرآنی توجه ویژه تری داشته باشند پیدا کنند و به همین دلیل به دنبال افزایش جذابیت در نمایشگاه هستیم تا حضور مردم بیشتر شود و خرید آثار قرآنی ارتقا پیدا کند. همچنین هدف غایی وارد کردن کتاب به خانه های مردم است.

جوروند ادامه داد: هرچقدر در حوزه قرآنی فعالیت داشته باشیم باز هم کم است و تاکنون هرچقدر فعالیت قرآنی انجام شده باز هم به حقیقت قرآن ادای دین نشده چون حقیقت قرآن بالاتر از چند کار پژوهشی است.

وی با بیان اینکه هنوز نیازمند ترجمه های جدید و تفاسیر قرآنی هستیم، تأکید کرد: در زمینه فعالیت های قرآنی نیازمندی ما به قرآن زیاد است و باید در این خصوص فعالیت بسیاری انجام شود،

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: فهم قرآن نیازمند تعالی روح است؛ امیدواریم که در ماه مبارک رمضان بتوانیم روح خود را متعالی کنیم تا فهم ما از قرآن کامل تر شود.

جوروند در پایان بر ضرورت برگزاری نمایشگاه عکس اربعین در کنار فعالیت نمایشگاه قرآن کریم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه قرآن کریم خوزستان از ۱۵ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان به مدت ۱۰ روز برگزار می شود. این نمایشگاه تخفیف ۵۰ درصدی که ۲۰ درصد از سوی اداره ارشاد و ۳۰ درصد از سوی ناشران خواهد بود، برای علاقمندان درنظر گرفته شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۳۵/برگزاری_نمایشگاه_قرآن_در_خوزستان_هنوز_به_حقیقت_قرآن_ادای_دین_نشده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: