Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:59:44 GMT

برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۳۶/برگزاری_نمایشگاه_قرآن_در_ماه_مبارک_رمضان

برگزاری نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاهواز؛ سید کریم موسوی، معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این خصوص گفت: نمایشگاه قرآن کریم خوزستان از ۱۵ تا ۲۵ ماه مبارک رمضان به مدت ۱۰ روز و با تخفیف ۵۰ درصدی که ۲۰ درصد آن از سوی اداره ارشاد و ۳۰ درصد از سوی ناشران خواهد بود، برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این میزان تخفیف اولین بار است که در نمایشگاه های قرآن اعمال می شود.

موسوی بیان داشت: از ویژگی های نمایشگاه امسال سهیم بودن تمام معاونت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در برپایی این نمایشگاه است.

معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: معاونت هنری برای بخش هنری این نمایشگآه، دبیرخانه مساجد و فعالیت در بخش مساجد، معاونت فرهنگی و معرفی ناشران و استفاده از ظرفیت خانه مطبوعات و اداره ارشاد اهواز نیز متولی برگزاری فعالیت های جنبی نمایشگاه قرآن کریم است.

وی اذعان داشت: از همه شهرستان ها برای برگزاری نمایشگاه قرآن دعوت شده و هر شب در نمایشگاه شب های شهرستان را خواهیم داشت.

سید کریم موسوی اظهار داشت: امسال ۴۰ نفر مهمان خواهیم داشت که اسکان آن ها با حمایت دستگاه های اجرایی تأمین شده و از ناشران مطرح عربی نیز دعوت به عمل آمده است؛ 4 ناشر از لبنان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی اذعان کرد: در بخش گالری نمایشگاه نیز ۱۵۰ اثر برگزیده سال در معرض دید قرار می گیرد.

موسوی بیان داشت: تقدیر از فعالان حوزه دین نیز از دیگر برنامه های نمایشگاه قرآن امسال است که در یک شب از بخش های مختلف رسانه، مسجد، هنر، ائمه جمعه و جماعات، خانواده شهدا و شهدای منا تقدیر می شود.

وی همچنین از رونمایی از 3 ابتهال و ترتیل قاسم مقدمی در شب های نمایشگاه قرآن خوزستان خبر داد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۳۶/برگزاری_نمایشگاه_قرآن_در_ماه_مبارک_رمضان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: