Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@11:49:22 GMT

معاون وزیر ارشاد: نمایشگاه قرآن در جوار حرم رضوی موجب افزایش استقبال از آن می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۴۳/معاون_وزیر_ارشاد_نمایشگاه_قرآن_در_جوار_حرم_رضوی_موجب_افزایش_استقبال_از_آن_می_شود

معاون وزیر ارشاد: نمایشگاه قرآن در جوار حرم رضوی موجب افزایش استقبال از آن می شود

حجت الاسلام محمدرضا حشمتی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم گشایش دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قران و عترت مشهد در جمع خبرنگاران افزود: مکان امسال این نمایشگاه بسیار فضای خوب و مناسبی دارد که گرچه شاید از نظر مساحت نسبت به سالهای قبل فشرده‌تر باشد اما امکانات خوبی در دسترس غرفه‌ها قرار داده است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه از حیث مکان در دسترس مردم است و بر همین اساس امیدواریم این دوره از نمایشگاه قرآن و عترت با استقبال خوب و بی‌نظیری نسبت به گذشته همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وضعیت دوازدهمین دوره نمایشگاه قرآن مشهد از نظر کیفی رشد قابل قبولی داشته است. هم افزایی هرچه بیشتر بین نهاد‌های که کار فرهنگی و قرآنی انجام می‌دهند به نفع مجموعه‌ها و فعالان قرآنی است.
وی افزود: شهر مشهد دارای جایگاهی ارزشمندی در حوزه قرآن و عترت است و در طول سال رتبه های برتری در مسابقات مختلف توسط فعالان عرصه قرآن و عترت این کلانشهر کسب شده است.
حشمتی همچنین به بودجه نمایشگاهها اشاره و بیان کرد: از دو هزار میلیارد ریال بودجه مصوب تاکنون تنها 150 میلیارد ریال جذب و همین باعث شده مشکلات مالی برای برگزاری نمایشگاه در استانها به وجود آید.
دوازدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با رویکرد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام تا 20 خرداد جاری ادامه دارد. کشورهایی از جمله افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق، ترکیه، آذربایجان، ترکمنستان و تاجیکستان در بخش پایتخت فرهنگی جهان اسلام دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد که از ساعت 19 تا 24 هر شب دایر است حضور دارند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۴۳/معاون_وزیر_ارشاد_نمایشگاه_قرآن_در_جوار_حرم_رضوی_موجب_افزایش_استقبال_از_آن_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: