Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@02:46:12 GMT

برپایی ۷ نمایشگاه قرآن در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۵۴/برپایی_۷_نمایشگاه_قرآن_در_خراسان_شمالی

برپایی ۷ نمایشگاه قرآن در خراسان‌شمالی

رضا رضایی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن در سطح شهرستان‌های فاروج، گرمه، جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان، شیروان، اسفراین و بجنورد برپا می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن در بجنورد و در محل خانه فرهنگ شهرداری، ادامه داد: این نمایشگاه از دوم تا 13 خردادماه سال جاری برای بازدید عموم مردم دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به عرضه قرآن، متون مذهبی، کتب دینی، و ادعیه در این نمایشگاه با تخفیف 20 تا 30 درصدی، افزود: در کنار برپایی این نمایشگاه کاررگاه های آموزشی و نشست های تخصصی، کتابت آیات قرآن کریم و نمایشگاه اعجاز علمی قرآن نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه ها در راستای توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی و آموزه‌های آن در میان مردم وزمینه سازی مناسب برای انس بیشتر آنان با مفاهیم روح بخش  قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۵۴/برپایی_۷_نمایشگاه_قرآن_در_خراسان_شمالی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: