Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:57:45 GMT

اولین دوره مسابقات ووشو قهرمانی کارگران کشور در سیستان و بلوچستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۶۰/اولین_دوره_مسابقات_ووشو_قهرمانی_کارگران_کشور_در_سیستان_و_بلوچستان_آغاز_شد

اولین دوره مسابقات ووشو قهرمانی کارگران کشور در سیستان و بلوچستان آغاز شد

اولین دوره مسابقات ووشو قهرمانی کارگران کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، اولین دوره مسابقات ووشو قهرمانی کارگران کشور صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، رئیس فدراسیون ووشو و همچنین مسئولان استانی در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی امیرجهانشاهی در مراسم افتتاح این مسابقات اظهار داشت: 100 ووشوکار در قالب 13 تیم از 11 استان کشور در این مسابقات حضور دارند و برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رقابت‌های این دوره از مسابقات ووشو کارگری در 11 وزن برگزار می‌شود، افزود: رقابت‌های ووشو کارگری برای نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود و قرار است ورزشکاران در این رقابت‌ها به مدت 2 روز در شهرستان زاهدان به مصاف رقبای خود بروند.

تیم‌های حاضر در این مسابقات از استان‌های از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، خوزستان، فارس، خراسان جنوبی، زنجان و قزوین گرد هم آمده‌اند.

انتهای پیام/

R7843/P1486/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۶۰/اولین_دوره_مسابقات_ووشو_قهرمانی_کارگران_کشور_در_سیستان_و_بلوچستان_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: