Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:31:20 GMT

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ووشو سیستان و بلوچستان در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۶۱/برگزاری_پانزدهمین_دوره_مسابقات_ووشو_سیستان_و_بلوچستان_در_زاهدان

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات ووشو سیستان و بلوچستان در زاهدان

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان گفت: پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی سیستان و بلوچستان در زاهدان در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: پانزدهمین دوره مسابقات ووشو استان یادواره شهیدان آسوده و بزی ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه جاری در زاهدان خانه ووشو دهکده المپیک درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مسابقات جهت تشکیل تیم منتخب اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور منتخبین (شمال وجنوب استان، جام رمضان، مسابقات آزاد بزرگسالان زاهدان، قهرمانی کارگری کشور، نوجوانان و جوانان در وزنهای مختلف) برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان افزود: در هر وزن 2نفر برتر مسابقات ووشو که در طی امسال برگزار شده به رقابت می پردازند و برترین های هر وزن به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی گفت: مسابقات کشوری رده بزرگسالان آبان ماه امسال در زنجان و مسابقات کشوری جوانان و نوجوانان در بهمن ماه امسال در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استعداد موجود در استان، امکان کسب مدالهای مختلف در مسابقات ملی و بین المللی برای ورزشکاران ما فراهم است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۶۱/برگزاری_پانزدهمین_دوره_مسابقات_ووشو_سیستان_و_بلوچستان_در_زاهدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: