Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:50:17 GMT

آمل میزبان مسابقات ووشوی سبک چانگ چوان مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۶۲/آمل_میزبان_مسابقات_ووشوی_سبک_چانگ_چوان_مازندران

آمل میزبان مسابقات ووشوی سبک چانگ چوان مازندران

تیم منتخب آمل توانست با کسب 9 مدال طلا، 2 مدال نقره و 5 مدال برنز به مقام قهرمانی ساندا ووشو سبک چانگ چوان استان مازندران دست پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز،  مسابقات قهرمانی ساندا ووشو سبک چانگ چوان استان مازندران که به مناسبت گرامی‌داشت تسخیر لانه جاسوسی در روز 12 آبان در سالن غدیر آتش‌نشانی آمل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از رقابتی نفس‌گیر و جذاب، تیم منتخب آمل توانست با کسب 9 مدال طلا، 2 مدال نقره و 5 مدال برنز به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند و همچنین تیم‌های منتخب ساری با کسب 3 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز و منتخب چمستان با 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز، به ترتیب به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

 


دراین رقابت‌ها که حدود 70 ووشو کار از 12 شهر از استان‌های مازندران و گلستان حضور داشتند که از صبح روز جمعه با هم به رقابت پرداختند.

 

این مسابقات توسط سبک چانگ چوان ووشو استان مازندران و تحت هدایت استاد حمیدرضا گرجی‌زاده داور درجه یک و مربی ملی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران و عضو کمیته فنی ووشو مازندران برگزار شد.


از نکات مهم این بازی‌ها اجرای فرم‌های استاندارد جهانی ووشو (تالو) با سلاح‌های شمشیر و چوب بود که توسط قهرمانان استانی و کشوری تیم منتخب ووشو آمل اجرا شد


در پایان به نفرات برتر این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان جوایز نقدی و غیرنقدی و مدال اهدا شد.

 

 


  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۶۲/آمل_میزبان_مسابقات_ووشوی_سبک_چانگ_چوان_مازندران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: