Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:34:09 GMT

دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها خبر داد آغاز دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها در شهریورماه سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۶۳/دبیر_اجرایی_دومین_دوره_مسابقات_جام_ملی_سرعت_پهپادها_خبر_داد_آغاز_دومین_دوره_مسابقات_جام_ملی_سرعت_پهپادها_در_شهریورماه_سال_جاری

دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها خبر داد آغاز دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها در شهریورماه سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی فرقانی امروز در نشست خبری دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها اظهار کرد: آغاز این دوره از مسابقات از تاریخ 27 شهریورماه در استان آغاز و تا 29 شهریورماه امسال ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با 29 شهریور سال جاری مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهبادها برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات برای توسعه کاربردی ریزپرنده‌های بدون سرنشین رباتیک در حوزه‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و صنعتی به همت تیم پهپاد انجمن علمی دانشجویی مکاترونیک و هوش مصنوعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها با بیان اینکه شرکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، فارس، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و برخی از شهرهای شمالی کشور در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند، عنوان داشت: این سری از مسابقات در سه لیگ سرعت، ضد تروریست و نمایشگاهی و در قالب 58 تیم برگزار می‌شود.

فرقانی در ادامه بیان داشت: مسابقات جام ملی سرعت پهبادها با اعتباری بالغ بر 730 میلیون ریال برگزار می‌شود، متاسفانه در حالی که هزینه برگزاری این دوره از مسابقات امسال 65 درصد افزایش داشته است اما سرمایه‌گذاری‌ها از سوی حامیان مسابقات 9 درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: از جمله نهادها و دستگاه‌هایی که حامی برگزاری دومین دوره مسابقات جام ملی سرعت پهپادها هستند می‌توان به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، استانداری، سازمان برنامه و بودجه، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و انجمن علمی دانشجویی مکاترونیک و هوش مصنوعی و... اشاره کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۶۳/دبیر_اجرایی_دومین_دوره_مسابقات_جام_ملی_سرعت_پهپادها_خبر_داد_آغاز_دومین_دوره_مسابقات_جام_ملی_سرعت_پهپادها_در_شهریورماه_سال_جاری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: