Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:15:20 GMT

خوزستان| یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در اهواز برگزار می‌‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۶۵/خوزستان_یازدهمین_دوره_آموزشی_سبک_زندگی_اسلامی_در_اهواز_برگزار_می_شود

خوزستان| یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در اهواز برگزار می‌‌شود

مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی گفت: یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در اهواز برگزار می‌شود که صاحبان اندیشه و نخبگان علمی و فرهنگی در آن حضور می‌یابند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ استانها خوزستان نظرات

حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسین عباسی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: اندیشکده سبک زندگی اسلامی از مدت‌ها پیش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی اسلامی در نقاط مختلف کشور کرد که دوره آتی آن در کلانشهر اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری این دوره‌‌ها با اهدافی مهم دارد که دغدغه ‌مند کردن صاحبان اندیشه و نخبگان علمی و فرهنگی برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی، استفاده از ظرفیت دانشگاهی و حوزوی برای در صدر قرار دادن این موضوع از طریق تولید آثار قلمی و بیانی، شکوفایی استعدادها و آموزش صاحبان انگیزه در حوزه و دانشگاه را از جمله اهداف برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی است.

مدیر اندیشکده سبک زندگی اسلامی اضافه کرد: همچنین تشویق صاحبان اندیشه و نخبگان علمی و فرهنگی به خیزش‌‌های سازنده برای ترویج سبک زندگی را از دیگر اهداف برگزاری یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی در اهواز است.

وی با بیان اینکه تا کنون 10 دوره در این زمینه در نقاط مختلف کشور برگزار شد، عنوان کرد: یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی از تاریخ 28 بهمن ماه امسال در اهواز آغاز می‌‌شود که علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ 26 بهمن برای شرکت در کلاس‌ها به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.style-ilife.ir مراجعه نمایند و نام نویسی کنند.

عباسی‌اصل در ادامه سخنان خود به برخی از موضوعاتی که در یازدهمین دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی به آن پرداخته می‌شود اشاره کرد و گفت: در کنار آموزش سبک زندگی اسلامی، سریال‌های مختلف صدا و سیما با هدف تاثیرات پنهان بر سبک زندگی فردی و اجتماعی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند که این کار توسط کارشناسنان انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

R41468/P1486/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۶۵/خوزستان_یازدهمین_دوره_آموزشی_سبک_زندگی_اسلامی_در_اهواز_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: