Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:42:46 GMT

تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهواز + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۷۲/تجلیل_از_مدال_آوران_مسابقات_جهانی_پاورلیفتینگ_خوزستان_در_اهواز_تصاویر

تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهواز + تصاویر

مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ در کشور آفریقای جنوبی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ در کشور آفریقای جنوبی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز تجلیل شدند.

در این برنامه که همزمان با ایام ماه رمضان برگزاری شد، از محسن حسین‌پور دارنده مدال طلا مسابقات جهانی آرنولد کلاسیک آفریقای جنوبی (ژوهانسبورگ2017) و ایمان بویری کناری دارنده مدال نقره مسابقات جهانی آرنولد کلاسیک آفریقای جنوبی (ژوهانسبورگ2017) تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر آهن‌جان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در این برنامه با بیان اینکه امروز تمام دنیا چشم به کشور ما دوخته‌اند، ما برای این مملکت و به خاطر اقتدار و امنیت عزیزان زیادی را تقدیم کردیم، اظهار داشت: وقتی پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزشی چهانی بالا می‌رود تمام خستگی راه و تمرینات از تن انسان رخت برمی‌بنند و احساسی که به ورزشکار دست می‌دهد غیر قابل وصف است.

انتهای پیام/

تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهوازتجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهوازتجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهوازتجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهوازتجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهوازتجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهوازتجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهواز + تصاویر R41468/P1357/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۷۲/تجلیل_از_مدال_آوران_مسابقات_جهانی_پاورلیفتینگ_خوزستان_در_اهواز_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: