Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@07:33:01 GMT

برای مقابله با هجمه های نیاز به توان انسانهای استوار داریم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۸۶/برای_مقابله_با_هجمه_های_نیاز_به_توان_انسانهای_استوار_داریم

برای مقابله با هجمه های نیاز به توان انسانهای استوار داریم

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مسعود پزشکیان در آیین بزرگداشت صنعتگر خیر مهندس سید رضا مقیمی اصل گفت: وقتی جلسه مجلس هست معمولا جایی نمی‌ر‌وم ولی جایگاه مهندس مقیمی ما را برای شرکت در همایش بزرگداشت ایشان به تبریز کشاند و باید ‌مجددا باید برای شرکت در جلسه مجلس به تهران بازگردم.

وی افزود: چیزی که الان ما را می تواند در مقابله هجمه ها و‌ تهدیدها نگه دارد توان انسانهایی است که ایستادن و ‌ماندن را با تمام وجود قبول کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پزشکیان با بیان اینکه مقیمی با تمام‌وجود راهش را ادامه داده است خاطر نشان کرد: جنگیدن با این همه سختی و ماندن در این وضع اقتصادی کشور کار هر کسی نیست.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به تصور من در حال حاضر ایران در شرایطی است که تنها کسانی که می توانند ما را به جلو ‌حرکت بدهند صنعتگران و خیرانی همچون مقیمی ها هستند.
وی افزود: فحش دادن و داد زدن کار به جایی نخواهد برد و این عمل است که می تواند ثابت کند ما می‌توانیم.
پزشکیان خاطر نشان کرد: ما نیاز به ایمان داریم چرا که ایمان است که مارا در مقابل یاوه گویان نگه خواهد داشت.
پزشکیان با بیان اینکه مدیریت آقای مقیمی زبانزد همه هست، افزود: تمام علم، مهارت و‌اندیشه انسان برای باز کردن گره از مشکلات انسان ها است و همه آنها در وجود مهندس مقیمی اصل نهفته هست.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به مهندس سید رضا مقیمی اصل گفت: با تمام وجود‌ عاشقت هستیم.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۸۶/برای_مقابله_با_هجمه_های_نیاز_به_توان_انسانهای_استوار_داریم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: