Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:28:33 GMT

برگزاری آئین وداع با پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۹۰/برگزاری_آئین_وداع_با_پیکر_پاک_شهید_سید_رضا_ثابتی

برگزاری آئین وداع با پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛آئین وداع با پیکر پاک و مطهر سید رضا ثابتی شهید حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان برگزار شد.در این مراسم جمعی از مسؤولان، روحانیون، بسیجیان، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان و اقشار مختلف مردم نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی کور داعش و حامیان آن در روزهای گذشته پایتخت است که به دستان ظالم دشمنان به مقام و منزلت رفیع شهادت نائل آمد‌.گفتنی است که شهید سید رضا ثابتی از جمله ورزشکاران آبادانی بود که در تیم‌های فوتبال نفت آبادان و جم نیز توپ می‌زد.انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۹۰/برگزاری_آئین_وداع_با_پیکر_پاک_شهید_سید_رضا_ثابتی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: