Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:24:01 GMT

پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی در آبادان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۹۳/پیکر_پاک_شهید_سید_رضا_ثابتی_در_آبادان_تشییع_شد

پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی در آبادان تشییع شد

هزاران تن از مردم روزه‌دار آبادان در دمای بیش از ۵۰ درجه پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی را تشییع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، آئین تشییع پیکر مطهر شهید سید رضا ثابتی، از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی با حضور هزاران تن از مردم روزه‌دار خوزستان در آبادان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه معنوی که در دمای بالای 50 درجه سانتیگراد از مصلای ثامن الائمه(ع) آبادان و از جوار مزار نورانی هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس آغاز شد جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا از جمله خانواده سردار شهید سعید سیاح طاهری از شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایرینماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر پیکر پاک شهید سید رضا ثابتی نماز اقامه کرد و پس از اقامه نماز، خانواده شهید ثابتی در کنار تابوتش حضور یافتند و با او وداع کردند.

تابوت شهید پس از آئین وداع بر دستان مردم ولایتمدار خوزستان قرار گرفت تا شهید سید رضا ثابتی را بدرقه کنند. پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر شهید به گلزار شهدای آبادان منتقل و در نزدیکی مزار شهید محمد شریف قنوتی و شهید سیاح طاهری آرام گرفت.

به گزارش تسنیم، شهید سید رضا ثابتی یکی از جوانان آبادانی است که در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت، او برای پیگیری امور خود به دفاتر یکی از نمایندگان مجلس مراجعه کرده بود که در حادثه تروریستی در تهرانروز چهارشنبه 17 خرداد ماه به دست تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

این جوان آبادانی بعد از حادثه تروریستی مجلس با خانواده خود تماسی برقرار نکرد و به تماس‌هایی که با وی گرفته می‌شد نیز پاسخ داده نمی‌شد تا اینکه به خانواده شهیداطلاع داده شد در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد زیرا تیر به صورتش اصابت کرده بود.

برای شناسایی پیکر مطهر شهید دو نفر از بستگان مراجعه کردند که بر اساس مشخصات ظاهری ایشان شناسایی شد. شهید سید رضا ثابتی از ورزشکاران آبادان بود که برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت و جم نیز به زمین بازی رفته بود. این جوان آبادانی هنگام شهادت 40 سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۹۳/پیکر_پاک_شهید_سید_رضا_ثابتی_در_آبادان_تشییع_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: