Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:04:37 GMT

سیدحسن خمینی درگذشت سید رضا نیری را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۹۴/سیدحسن_خمینی_درگذشت_سید_رضا_نیری_را_تسلیت_گفت

سیدحسن خمینی درگذشت سید رضا نیری را تسلیت گفت

حجت الاسلام سیدحسن خمینی با صدور پیامی درگذشت سید رضا نیری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدحسن خمینی با صدور پیامی درگذشت سید رضا نیری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

درگذشت برادر بزرگوار و عزیز حضرت آقای سید رضا نیری رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر شد. آن مرحوم از یاران صادق امام عظیم الشأن مان در روزهای مبارزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش های خستگی ناپذیر ایشان در راه اندازی کمیته امداد امام و خدمت رسانی پاکبازانه ایشان به محرومین و مستضعفین، بی شک توشه ی گرانقدری برای آن مرحوم خواهد بود. اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این عزیز سفر کرده به خانواده ایشان و همه ی یارانشان، از خدای متعال برای آن فقید سعید حشر با اولیاء صالحین را مسئلت دارم

سید حسن خمینی
١٠ تیر ١٣٩٦

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۹۴/سیدحسن_خمینی_درگذشت_سید_رضا_نیری_را_تسلیت_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: