Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@05:47:29 GMT

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگذشت مرحوم سید رضا نیّری را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۹۶/وزیر_بهداشت_درمان_و_آموزش_پزشکی_درگذشت_مرحوم_سید_رضا_نی_ری_را_تسلیت_گفت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درگذشت مرحوم سید رضا نیّری را تسلیت گفت

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از وبدا، در متن پیام تسلیت قاضی زاده هاشمی آمده است: امروز بزرگ مردی از سلاله رسول‌الله (ص) و یکی از نیکان روزگار، دعوت حق را لبیک گفت و روح بلندش از کالبد زمینی به سوی اعلی علیین پرگشود.
سیدرضا نیّری یار دیرین انقلاب اسلامی، مبارز خوشنام سال‌های دور و نام آشنای محرومان و مستضعفان به دیار باقی شتافت؛ اما خاطرات بی‌شماری از مرام، مردانگی و خدمات بی‌دریغش که به روزگار بسیاری از مردم این دیار رنگ زیبای زندگی زد، در یاد نسل‌ها و تاریخ این مرز و بوم جاودان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدای را سپاس که فرصتی عنایت کرد تا چند سالی از آموخته‌ها، تجربه و عشق او به هموطنان، در عرصه سلامت بهره بگیریم و افسوس که از این پس، جای او در میان یاران و دوستان خالی خواهد بود.
ضایعه درگذشت دبیرکل مجمع خیرین سلامت را به ملت بزرگ ایران، خاندان ارجمند نیّری، جامعه خیرین کشور و تمامی بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و از پروردگار قادر متعال، علو درجات آن مرحوم را که به ‌یقین در جوار رحمت معبودش مأوا گزیده، خواهانم.

** محمدجواد ظریف درگذشت مرحوم حاج سید رضا نیّری را تسلیت گفت
همچنین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در پیامی درگذشت مرحوم حاج سید رضا نیّری را تسلیت گفت
در متن پیام تسلیت وزیر امور خارجه آمده است: درگذشت مرحوم حاج سید رضا نیّری انسانی وارسته، نیکوکار و مبارزی نستوه که عمری را در راه خدمت به انقلاب اسلامی، محرومان جامعه و فرهنگ کشور و دورانی را نیز در کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) سپری کرد، موجب تاثر و تالم شد.
اینجانب این ضایعه را به خانواده، بستگان، دوستان و یاران آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند منان شادی روح و علوّ درجات برای ایشان مسئلت می کنم.

** معاون پارلمانی رئیس جمهور درگذشت حاج سید رضا نیّری را تسلیت گفت
معاون پارلمانی رئیس جمهوری هم شنبه شب با انتشار پیامی درگذشت حاج سیدرضا نیری از مبارزان با سابقه نهضت اسلامی و از پیشکسوتان خوشنام امور خیریه و عام المنفعه کشور را تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت حسینعلی امیری آمده است: خبر درگذشت حاج سید رضا نیّری سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره) و از مبارزان باسابقه نهضت اسلامی موجب تاثر و تالم عمیق شد.
جناب آقای نیّری علاوه بر فعالیت های سیاسی و مبارزاتی در دوران پیش از انقلاب، یکی از پیشکسوتان خوشنام امور خیریه و عام المنفعه در کشور بود که سال های طولانی از عمر پربرکت خود را وقف خدمت به محرومان و نیازمندان کرد.
اینجانب ضایعه درگذشت این یار دیرین انقلاب و حامی محرومان را به بیت شریف نیّری، دوستان و وابستگان محترم و جامعه خیرین و نیکوکاران ایران اسلامی تسلیت می گویم و از خداوند عز و جل برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جمیل مسالت می کنم.
شبد**1953** 1379**
تنظیم کننده: مرتضی شحنه** انتشار دهنده: هادی افتخاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۹۶/وزیر_بهداشت_درمان_و_آموزش_پزشکی_درگذشت_مرحوم_سید_رضا_نی_ری_را_تسلیت_گفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: