Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@17:19:39 GMT

تسلیت ظریف به مناسبت درگذشت مرحوم حاج سید رضا نیّری

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۹۷/تسلیت_ظریف_به_مناسبت_درگذشت_مرحوم_حاج_سید_رضا_نی_ری

تسلیت ظریف به مناسبت درگذشت مرحوم حاج سید رضا نیّری

محمدجواد ظریف درگذشت مرحوم حاج سید رضا نیّری را تسلیت گفت.

به گزارش جماران، وزیر امور خارجه ایران در پیامی درگذشت سید رضا نیری رییس اسبق کمیته امداد را تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومحاج سید رضا نیّری انسانی وارسته، نیکوکار ومبارزی نستوه که عمری را در راه خدمت به انقلاب اسلامی و محرومان جامعه و فرهنگ کشور و دورانی را نیزدر کمیته امداد حضرت امام خمینی سپری کرد، موجب تاثر و تالم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب این ضایعه را به خانواده، بستگان، دوستان و یاران آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند منان شادی روح و علوّ درجات برای ایشان مسئلت می نمایم.

محمد جواد ظریف
وزیر امور خارجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۹۷/تسلیت_ظریف_به_مناسبت_درگذشت_مرحوم_حاج_سید_رضا_نی_ری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: