Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@13:06:54 GMT

کارنامه درخشان سید رضا نیری بی‌تردید در محضر باریتعالی از پاداشی بزرگ برخوردار است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۸۹۸/کارنامه_درخشان_سید_رضا_نیری_بی_تردید_در_محضر_باریتعالی_از_پاداشی_بزرگ_برخوردار_است

کارنامه درخشان سید رضا نیری بی‌تردید در محضر باریتعالی از پاداشی بزرگ برخوردار است

خبرگزاری میزان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت حاج سید رضا نیری پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محسن رضایی در پی درگذشت حاج سید رضا نیری پیام تسلیتی نوشت؛ متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
«انقلابی پیشکسوت و مجاهد وارسته، یار صدیق امام (ره) و مقام معظم رهبری، آقای حاج سید رضا نیری پس از عمری تلاش صادقانه در خدمت به اسلام، به زیارت حضرت حق، نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه درخشان آن انسان مخلص در خدمت به محرومین و نقش موثر آن چهره خدوم در تاسیس کمیته امداد حضرت امام (ره) و بنیانگذاری مجمع خیرین سلامت، از حسنات ماندگار اوست که بی‌تردید در محضر حضرت باریتعالی، از پاداشی بزرگ برخوردار است. اینجانب فقدان این مرد بزرگ و یاور محرومان را به محضر مقام معظم رهبری و به عموم دوستان و ارادتمندان و بازماندگان ایشان و نیز به جامعه خیرین کشور و علی الخصوص به خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای آن مرحوم، رحمت واسعه و برای عموم مصیبت دیدگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب میکنم.»
منبع: کانال تلگرامی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۸۹۸/کارنامه_درخشان_سید_رضا_نیری_بی_تردید_در_محضر_باریتعالی_از_پاداشی_بزرگ_برخوردار_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: