Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:29:26 GMT

تسلیت استاندار اصفهان به مناسبت درگذشت سید رضا نیری

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۰۱/تسلیت_استاندار_اصفهان_به_مناسبت_درگذشت_سید_رضا_نیری

تسلیت استاندار اصفهان به مناسبت درگذشت سید رضا نیری

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،رسول زرگرپور استاندار اصفهان با ارسال پیامی درگذشت حاج سید رضا نیری، رئیس اسبق کمیته امداد امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: اندوه ناشی از فقدان بزرگانی که شکوه شخصیت آنان در سال‌های متمادی سایه‌گستر جامعه ما بوده و عمر با برکت خویش را در جهت خدمت بی منت، متواضعانه و خاضعانه به مردم شریف و بزرگوار و به ویژه محرومان و نیازمندان صرف کرده است، بسی سنگین و طاقت فرساست و چنین ضایعه‌ای برای مردمی که در سیمای پاکان و نیکوکاران، تفسیر نشانه‌های روشنی و راستی را به تماشا نشسته‌اند، بسی گران‌تر و غمبارتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان در ادامه پیام خود افزوده است: خبر درگذشت شخصیت وارسته، نیکوکار، متعهد، انقلابی، مؤمن و مبارزی نستوه حاج سید رضا نیری، یار دیرین امام و رهبری موجب تأسف و تأثر عمیق شد، بی شک خدمت رسانی ایشان در طول سال‌های متمادی به محرومان و مستضعفان برای همیشه در اذهان به نیکی باقی خواهد ماند و توشه گران‌قدری برای این بزرگوار خواهد بود.

در پایان پیام آمده است: این‌جانب این ضایعه را به خاندان معزز و به ویژه جامعه خیرین و نیکوکاران و عموم بازماندگان تسلیت عرض کرده و رحمت واسعه و علو درجات را برای آن عزیز و شکیبایی و عزت بازماندگان ارجمند را از ذات اقدس الهی آرزومندم.

انتهای پیام/م

استاندار اصفهان درگذشت سید رضا نیری را تسلیت گفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۰۱/تسلیت_استاندار_اصفهان_به_مناسبت_درگذشت_سید_رضا_نیری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: