Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:19:29 GMT

اربعین شهید سید رضا ثابتی در آبادان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۰۳/اربعین_شهید_سید_رضا_ثابتی_در_آبادان_برگزار_می_شود

اربعین شهید سید رضا ثابتی در آبادان برگزار می‌شود

برادر شهید سید رضا ثابتی گفت: آئین بزرگداشت اربعین روز شهادت برادر شهیدم در مصلای ثامن‌الائمه(ع) آبادان انجام می‌شود.

سید ریاض ثابتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان اظهار داشت: به مناسب اربعین شهادت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی محفل بزرگداشتی در آبادان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) بیان کرد: این برنامه روز پنج‌شنبه 29 تیر ماه همزمان با 25 شوال شهادت مظلومانه حضرت امام جعفرصادق(ع) بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود.

برادر شهید سید رضا ثابتی اضافه کرد: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در مصلای ثامن‌الائمه(ع) آبادان در کنار مزارمطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود و مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر یاد و خاطره جوان شهید خود را گرامی می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: در آئین بزرگداشت چهلمین روز شهادت ورزشکار شهید سید رضا ثابتی از شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز سخنرانی می‌کند.

ثابتی از همه مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر دعوت کرد تا به منظور بزرگداشت مقام شهدا در مراسم چهلمین روز شهادت جوان ولایتمدار شهید سید رضا ثابتی حضور یابند.

به گزارش تسنیم، شهید سید رضا ثابتی در 30 شهریور ماه سال 1356 در آبادان دیده به جهان گشود و به عنوان پنجمین فرزند شادی را برای خانواده خود به ارمغان آورد.

وی یکی از جوانان ورزشکار آبادانی است که در اداره بندر و دریانوردی آبادان اشتغال داشت و برای پیگیری امور خود به دفاتر یکی از نمایندگان مجلس مراجعه کرده بود.

این جوان رشید روز چهارشنبه 17 خرداد ماه مقارن با 12 رمضان المبارک سال 1438 هجری قمری به دست تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شد.

بعد از حادثه تروریستی مجلس این جوان آبادانی با خانواده خود تماسی برقرار نکرد و تماس‌هایی که با وی گرفته شد نیز پاسخ نداد، تا اینکه به خانواده‌اش اطلاع دادند در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد زیرا تیر به صورتش اصابت کرده بود.

برای شناسایی پیکر مطهر شهید دو نفر از بستگان مراحعه کردند که بر اساس مشخصات ظاهری پیکر پاکش شناسایی شد.

شهید سید رضا ثابتی از ورزشکاران آبادان بود که برای تیم‌های فوتبال صنعت نفت و جم نیز به میدان رفت.

این جوان آبادانی هنگام شهادت 40 سال سن داشت و از وی دو فرزند دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۰۳/اربعین_شهید_سید_رضا_ثابتی_در_آبادان_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: