Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:26:29 GMT

رئیس جمهور سوئیس برای جام جهانی به روسیه سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۱۵/رئیس_جمهور_سوئیس_برای_جام_جهانی_به_روسیه_سفر_می_کند

رئیس جمهور سوئیس برای جام جهانی به روسیه سفر می کند

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آلن برست در تازه ترین گفتگو با یکی از خبرگزاری ها از سفر به روسیه در زمان اولین دیدار تیم ملی سوئیس در جام جهانی روسیه خبر داده است.

رئیس جمهور سوئیس در جواب خبرنگار برای حضورش در روسیه گفته است: من برای بازی اول سوئیس به روسیه سفر خواهم کرد اما قرار نیست من در زمین بازی کنم و فقط برای دیدن اولین بازی تیم ملی کشورم به روسیه می روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرده است: برنامه این سفر قطعی است اما در مورد بقیه دیدار های تیم ملی کشورم و ادامه حضورم در روسیه بعدا تصمیم خواهم گرفت.

تیم ملی سوئیس در گروه برزیل، کاستاریکا و صربستان قرار دارد و اولین بازی این تیم در تاریخ 27 خردادماه مقابل برزیل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام /

حضور رئیس جمهور سوئیس در جام جهانی 2018 روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۱۵/رئیس_جمهور_سوئیس_برای_جام_جهانی_به_روسیه_سفر_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: