Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@10:54:22 GMT

تلاشم را می کنم تا پاسخ اعتماد کی روش را بدهم

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۲۲/تلاشم_را_می_کنم_تا_پاسخ_اعتماد_کی_روش_را_بدهم

امیر عابدزاده، دروازه بان ایرانی ماریتیمو به اولین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد که در جام جهانی حضور دارد. او از درباره این موضوع گفت: این افتخار بزرگی است که به اولین بازیکن تاریخ باشگاه ماریتیمو تبدیل شدم که در جام جهانی حضور پیدا می کنم. باید از تمام کادر فنی و همبازی هایم تشکر کنم.

وی افزود: از تمام هواداران تقدیر و تشکر می کنم به خاطر حمایت های که در طول فصل از من کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران نیز به خاطر اعتمادی که به من کرد، تشکر می کنم و تمام تلاشم را می کنم تا پاسخ اعتمادش او بدهم و نمایش خوبی را در جام داشته باشم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۲۲/تلاشم_را_می_کنم_تا_پاسخ_اعتماد_کی_روش_را_بدهم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: