Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-20@00:59:49 GMT

هافبک تیم ایران: بابت غیبت در اولین بازی در حسرتم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۱۱۹۳۳/هافبک_تیم_ایران_بابت_غیبت_در_اولین_بازی_در_حسرتم

هافبک تیم ایران: بابت غیبت در اولین بازی در حسرتم

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛     عزت اللهی شنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران افزود: هر چند در نخستین دیدار غایبم ولی برای همه بازیکنان در این دیدار و بقیه رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت دارم.
عزت اللهی به دلیل اخراج در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی طبق نظر رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال، 2 دیدار رسمی را از دست داد تا او در بازی با سوریه که برای صعود به جام جهانی بود و نخستین مصاف تیم ملی در جام جهانی غایب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص شرایط فعلی تیم ملی گفت: بازیکنان در حال اضافه شدن به اردو هستند که روز گذشته بیشتر بازیکنان دعوت شده در تمرین حضور داشتند. این در حالی است که در اردوی ترکیه قطعا روند آمادگی تیم بهتر خواهد بود تا سبب سربلندی ایران در روسیه شویم.
دیدار تدارکاتی شب گذشته (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان با تک گل «روزبه چشمی» هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان که در دقیقه 17 به ثمر رسید، پایان یافت.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی آخرین دیدار تدارکاتی خود را در ایران مقابل ازبکستان برگزار کرد که در راه آماده سازی جام جهانی مصاف با تیم های یونان و ترکیه در شهر استانبول را در دستور کار دارد و پس از آن در آخرین دیدار دوستانه در روسیه به مصاف لیتوانی می رود.
در گروه «بی» جام جهانی 2018 روسیه ملی پوشان ایران با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم گروه هستند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۱۱۹۳۳/هافبک_تیم_ایران_بابت_غیبت_در_اولین_بازی_در_حسرتم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: